Vekkuli myyty
-
vectra-a tuning
- 'Kapitän'

patrick kirjoitti:Ei kannatakkaan orggispeltiä alkaa muokkaamaan, vaan ostaa toisen konepellin, mitä alkaa työstämään (esimerkiksi multa) Mun autossa avaustyyli tapahtuu tällähetkellä tyylillä AMIS. Eli maski on irrallaan ja nytkytettävissä irti kun vapauttaa pellin sisävivusta. Tämän jälkeen ylettyy hyvinkin avauskorvakkeeseen. Kun maskin yläkarmiin rälläköisi reilun aukon korvakkeen kohtaan, mahtuisi sen sormin ronkkimaan auki.
Mulla ylettää just aukasemaan vaikka on maski paikallaan. Onkohan mulla pienempi käsi?
Kyllä se pellin jatke parantaa auton näköö aikalailla
Iltasella ropattiin rosteri takapönttö kiinni, kuvia tuloillaan kunhan saan cameran käyttöön.
Tällanen pönttö Motonetista: http://www.motonet.fi/kuvat/136324.jpg
Äänet on sopivan hillityt vaikka tuo on ainut vaimennin autossa
Nismo, millo lie taas ajos
ottiko tohen hyvin hitsi kiinni???-jupe- kirjoitti:Iltasella ropattiin rosteri takapönttö kiinni, kuvia tuloillaan kunhan saan cameran käyttöön.
ite aattelin laitta motonetin valokoimasta semmosen tupla päisen
Itseasiassa ei hitsattu itse rosteripönttöön mitään. Vaimentimeen suora n.40cm putki kiinni putkiklemmarilla ja siihen hitsattiin 30 asteen mutkapala joka kääntyy ylöspäin.
Taka-akselin taakse tuleva kiinnike on alkuperäisen kaltainen ja pöntön yläpuolella on vain kumi alkuperäispaikassa tukemassa pönttöä, ettei pääse osumaan koriin.
Mitään pantoja ym. ei laitettu. Tuo ratkaisu onnistui, koska vaimennin on aika kevyt.
Taka-akselin taakse tuleva kiinnike on alkuperäisen kaltainen ja pöntön yläpuolella on vain kumi alkuperäispaikassa tukemassa pönttöä, ettei pääse osumaan koriin.
Mitään pantoja ym. ei laitettu. Tuo ratkaisu onnistui, koska vaimennin on aika kevyt.
Nismo, millo lie taas ajos
aha täytyy tutkia mulla on kyllä jo simonssin cat back putki mutta äänet aika vaisut.-jupe- kirjoitti:Itseasiassa ei hitsattu itse rosteripönttöön mitään. Vaimentimeen suora n.40cm putki kiinni putkiklemmarilla ja siihen hitsattiin 30 asteen mutkapala joka kääntyy ylöspäin.
Kyllä rosteria voi hitsailla siinä missä paskarautaaki. Kannattaa vetää saumat vaa sinkkispraylla ni ei pääse ruostumaan (meinaan sauma itessään).
Itellä on FK:n takapönttö ja just sopivat äänet (kiihyttäessä jopa hieman liian kovat kapiinin puolella), vaikka putkistossa on lisäks 2 läpivirtauspönttöä, eka "katin paikalla" oleva (auto siis katiton) alkuperänen 2", toinen alkup. simonsin 2,5" keskipönttö.
Itellä on FK:n takapönttö ja just sopivat äänet (kiihyttäessä jopa hieman liian kovat kapiinin puolella), vaikka putkistossa on lisäks 2 läpivirtauspönttöä, eka "katin paikalla" oleva (auto siis katiton) alkuperänen 2", toinen alkup. simonsin 2,5" keskipönttö.
Team Grave Digger
Vectra '90 20NE
Vectra '90 20NE