Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
elikkä opelilta moisia tiedustelin niin hintaa oli 33.80€/kpl sitten turussa suht edullinen opelin osia myyvä liike pyysi 30€/kpl kaikki voi sitten itse laskea mitä tulee 24:lle nostajalle hintaa...
niin juu ja mits kun motonetissa kyseiseen koneeseen ei löydy nimikkeellä nostin mitään mutta ventiilin painin löytyy.. ja sillä hintaa 14.80€/kpl. mites nyt onko tuo painin sitten yhtä kuin nostin??
vai onko siellä nostin ja painin vai mitä vittua??
itse en ole vielä perehtynyt mitenkään tuon c30se koneen sielunelämään..
ja jos jollain tietoa mistää saa edullisemmin niin tietoa vaan tänne foorumiin.. vituttais maksaa 700€ pelkistä nostajista.. koska ainoastaan sitä yhtä nostajaa joka siellä vetelee viimeisiään en ala vaihtamaan koska kokemusta 20xe motista on sen verran että kun vaihtoi yhden ajoi kaksi viikkoa niin oli seuraavan vuoro..
Painimethan siellä on,hinnat onkin jo tullu selväks.
Ite yritin "korjata" nostajat forte pesulla,mutta nyt kolisee pahemmin...
Kalliita taitaa olla kaikki osat tuohon koneeseen,painimien hinnalla tekis johonki moottorii jo täysrempan
Jäkä jäkä joo... pitäähä Ooppeleita pihalla olla,yks jos vahingos hajoo ni ajetaa toisella,kolmannesta otetaa osia ja neljäs kannattaa olla vaikka naapureitte kiusaks
Motonetista otettu tuo. Kyllä tuon perusteella syntyy vaikutelma, että tuo painin ja nostin on tässä kohtaa sama asia. Mene motonettiin ja pyydä näytille, sillähän se selviää.
Mutta aijai, kun ovat 30NE koneeseen halpoja ja niitä on vielä puolet vähemmän!
nostajat hommattu... hintaa kertyi karvan yli 300e ja saksalaista "laatukamaa" ovat!!! merkiltään tuollaisia: FeBi Bilstein.
se mikä mua jäi huvittamaan oli se että opeli myy noita juurikin nostajina ei painimina.. mut eni vei.. ajattelin ja ettei saatana voi olla niin erillainen ku 20xe ja kuinka ollakkaa samat vitun painimet ne o siinäkin.. siis ihan samat. tosin 8kpl vähemmän mutta kuitenkin