harza kirjoitti:
Noo onkos ooppeli sitten ihan paska ja laatu todella vaihtelevaa, kun toisessa testissä on viimesten joukossa ja toisessa paras? niin no, kylläpä se taitaa olla

Niin sitä mä vaan et jos sulla on ollut vuonna 1 ja 2 siinä mazdassa paskaa biltema kamaa, niin miksi ne nykyään ei voisi olla parempia ku joskus, luulis heilläkin olevan jonkun sortin tuotekehitystä...? Jos ne nyt oli parhaimmasta päästä siinä TM:n testissä, niin sekö on sitten kuitenkin ihan selvä juttu, et ne on paskat? En ole koskaan mitään auton osaa biltemasta ostanut, niin en voi sen kummemmin aiheesta väitellä... Mut kyllä se nyt jotenkin puoltaa noita bilteman kamoja, kun pärjäävät testissä ja joku kertoo positiivisa käyttö kokemuksia vai?
Käsittääkseni Ooppelin laatu ei ole täysin paskaa, sillä eihän siellä ole ensiasennuksena mitään Bilteman valmistamia osia

.
Opelin ja Bilteman laadusta on monia kokemuksia, pidän Opelin laatua parempana kuin Bilteman, tämän käsityksen olen rakentanut ihan itse. Siihen en ole tarvinnut avukseni lehteä joka toimitetaan samassa talossa Hymy lehden kanssa. Nykyään en käytä päivittäin Opelin tuotteita enkä Bilteman tuotteita en ollenkaan.
Ikävä kyllä Bilteman Mazda jarrulevy kokemus oli pahin, mutta se ei ollut ainut huono kokemus.
Eikö Bilteman kannattaisi aloittaa ensiksi varaosien valmistus ja sitten tuotekehitys. Vai onko Biltemalla tuotekehitys, mutta ei valmistusta?
Joku kertoo positiivisiä ja toinen negatiivisiä kokemuksia Bilteman tuotteista. Joten ainakin ne keskustelua herättää, siis onhan sekin jotakin…
j.h
Minulle Bilteman tuotteista negatiiviset kokemukset johtavat suuruusluokkaa 9-2.