Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Voisiko joku mitata vastukset tuosta plugista kummassakin asennossa.
Tai jos joku tietää mittaamatta.
Minulta puuttuu koko plugi, niin vois laittaa vastuksen tai 95/98 plugin.
Please... helppo mitata
No mulla on semmonen paikoillaan, mutta kun pitäs saada varma tieto!
2.0 8v koneessa mitattiin penkissä 15hv ero ilman plugia(91) verrattuna 98 plugiin.
Mitä lie "vara ohjelmaa" käyttää tuo c20xe , jos ei oikeaa vastusta.
Toivottavasti kaikilla on sitten myös selvillä, että tuo C20XE:n plugi ei ole mikään oktaaniplugi. Sikäli esimerkiksi tuosta edellisen postin linkistä ei ole mitään iloa kun siellä puhutaan vain noista oktaaniplugeista.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Joo, kyllä olen tietoinen nuiden oktaaniplugien vaikutuksesta, ja tuo linkkikin on tuttu, ei siellä a/b plugista puhuta.
Kun nyt joku mittais, niin sais varmuuden...
Jamax kirjoitti:No mulla on semmonen paikoillaan, mutta kun pitäs saada varma tieto!
2.0 8v koneessa mitattiin penkissä 15hv ero ilman plugia(91) verrattuna 98 plugiin.
Mitä lie "vara ohjelmaa" käyttää tuo c20xe , jos ei oikeaa vastusta.
Selvitätkö ton suomen kielellä ku on toi lause muoto vähän hepreaa eli kummalla asennolla nyt tuli 15hv enemmän vai ilman koko plugia.kiitos!
Mites mulla ku 95 2200ohm ja 91 0 ohm.
Niin jos laittais 220ohm vastuksen tuohon tilalle, ni toimisko paremmin? Onko eroo tossa 20SEH:n boxissa paljonkin C20NE:n boxiin?
Lainaan topiccia ja kysyn että kuuluuko C20LETissä olla A/B-plugi. Ja jos kuuluu niin onko senkin vastukset samat kuin yllä mainituissa?
Calikassani ei plugia ole, mutta liitin on missä sille on paikka.
AInakin vapari 16v C20xe koneessa on kyseinen palikka, joten kyllä varmasti letissäkin pitäsi olla. Omassa autossani en ole huomannut eroa asentojen välillä.