3000 Omegan sytytystulpat

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
jopi
'Diplomat'
'Diplomat'

3000 Omegan sytytystulpat

Viesti Kirjoittaja jopi »

Olis tulppien vaihdon aika ja olen tässä miettinyt että kannattaako sinne ostaa uudestaan 4-kärkitulpat tilalle vaiko eikö...

minkälaisia kokemuksia porukalla on mistäkin tulpista, kestävyyden ja toimivuuden kannalta.

Autossa tällä hetkellä Boschin nelikärkitulpat ja mielestäni menivät aika nopeasti loppuun, joten mitäs muita "hyviä" merkkejä kannattaa katsastaa.
Lallevihtinen
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lallevihtinen »

Astrassa on pelannu Boschin 4-kärkiset hyvin, siks ostin omegaanki semmoset. En ny kyllä voi sanoo että huomasin jotain eroo tavallisiin yks kärkisiin, mutta kai ne paremmat on. :D
Astra J OPC
EX: Omega B 3.0 V6 24V "MV6", Astra F+G, B+C Vectra.
AMP
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AMP »

Meinasin omaan ostaa oikee Ooppelilta tulpat,mutta ne olis maksanu 12€ kpl ja olis pitäny vielä tilata.

Boschithan sinne olis muka suotavaa laittaa,ite ostin piruuttaa Densot ja on toiminu jo 1000km.Vaikka taitaavat olla halvimmat maholliset.
Saivat tähä hätää kelvata,entiset Boschit oli aikas kuluneet.
K@rtsa
'Senator'
'Senator'

Re: 3000 Omegan sytytystulpat

Viesti Kirjoittaja K@rtsa »

jopi kirjoitti:Olis tulppien vaihdon aika ja olen tässä miettinyt että kannattaako sinne ostaa uudestaan 4-kärkitulpat tilalle vaiko eikö...

minkälaisia kokemuksia porukalla on mistäkin tulpista, kestävyyden ja toimivuuden kannalta.

Autossa tällä hetkellä Boschin nelikärkitulpat ja mielestäni menivät aika nopeasti loppuun, joten mitäs muita "hyviä" merkkejä kannattaa katsastaa.
Itse laitoin Boschin 2-kärkiset niin kuin alkuperäisetkin olivat, olin kanssa miettinyt noita 4-kärkisiä mutta kun liikkeessä kertoivat että, ei kannata laitaa jos on vain nurkka ajoa, tulee oikeuksiin vasta maantie ajossa nuo 4-kärkiset
jopi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jopi »

Siis tämä tulin sen takia mieleen, koska kun auto joutuu olemaan hieman pidempään tyhjäkäynnillä niin ne tulpat kastuu ja täristämään kun painaa kaasua.
Autoon on vaihdettu kokonaan uusi bensajärjestelmä (ruiskut, pumput etc. hieman paremmat) jokin aika sitten ja tuntuisi siltä kun auto kävisi hieman rikkaalla/ saa liikaa bensaa tyhjä käynnissä joten kaikki ei kerkee palaa pois ja tämän takia tulpat jää kosteiksi.

Auttaisiko jos siitä ilmanputsariboxin päältä olevasta anturista, jonka nimeä en muista, säätäisi siten että läppä olisi hieman pidempään auki että saisi enemmän happea?

vai onko ne tulpat vaan finaalissa? menee joka tapauksessa vaihtoon...
Vastaa Viestiin