Joo vilkut löytyy jo pellistä olisi pitänyt kysyä ennen ensimmäisen katsastuksen loppua... eikös sen joudu aina uudestaan katsastamaan samassa paikassa? Mä ihmettelinki että miten ei saa vilkkupeilejä olla mutta tulipahan tähänkin vastaus
Latuu kirjoitti:eikös sen joudu aina uudestaan katsastamaan samassa paikassa?
EI
Eiköhän puhe ollut kuitenkin uusintanäytöstä
Jaa, no sitten taitaa olla eriasia. Taisin sekoitella vuosikatsastukseen
Jos menee johonkin muuhun kontoriin, niin joutuu alottaan katsastuksen vaan alusta. Eli maksamaan koko katsastus maksun uudestaan, jos taas menee samalle konttorille, niin pääsee sillä uusinnan hinnalla... Mulla ainakin kelpasi vilkut kun olivat siinä puskurin listassa. Kötöstin ne vaan äkkiä siihen näin
Juu kyse oli uusintakatsastuksesta! Jos välttämättä haluaa vilkkupeilit, niin suosittelen kysymään ennen ensimmäistä katsastusta katsastusmiehen kannan asiaan ja sillä perusteella valita konttori
mulla kävi hassusti noitten sivuvilkkujen kaa . ku ostin tään callen niin siin ei ollut sivuvilkkuja ja auto oli katsastettu jo 6 kertaa suomessa . menin tietysti pokkana käyttämään täällä kiteellä katsastuksessa niin niist tuli heti huomautus ja käsky laittaa . kummallista vaan toi et ei ole aiemmin katsastusmiehet sit käskeneet niitä laittamaan
peilivilkuista tai vilkkupeileistä vielä.
vaikka ovatkin e-merkittyjä niin ei välttämättä saa käyttää vilkkuna.
jossain netissä näin huomautuksen:" saa käyttää ainoastaan äärivaloina."
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
ipa kirjoitti:peilivilkuista tai vilkkupeileistä vielä.
vaikka ovatkin e-merkittyjä niin ei välttämättä saa käyttää vilkkuna.
jossain netissä näin huomautuksen:" saa käyttää ainoastaan äärivaloina."
Aivan, kuten aiemmin sanoin, jos peili on e-hyväksytty sivuvilkuksi!
Tällaisia kyllä löytyy mutta tuppaavat maksamaan aika paljon