Soitin irti a vectrasta
Soitin irti a vectrasta
Miten saan cd soittimen irti a vectrasta? Minulla ei oo niitä irrotus rautoja.
- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
EDIT: OLETETAAN, että kyseessä on alkuperäinen opelin soitin. Muissa merkeissä se on hallelujaa...
---
Kun oot ottanut ne kuusiokolopultit pois niistä neljästä reiästä, niin työnnä vaikka muijan sukkapuikot tai tasapäisiä ruuvimeisseleitä sinne.
Siitä vaan pidät huolen, että puikkojen reikiintyönnettävät päät on suippoja, sillä muuten ne puikot saattaa jumittaa sen soittimen todella tiukkaan kiinni siihen asennuskehikkoon ja silloin alkaa helposti lastu lentämään, kun käytetään liikaa voimaa.
---
Kun oot ottanut ne kuusiokolopultit pois niistä neljästä reiästä, niin työnnä vaikka muijan sukkapuikot tai tasapäisiä ruuvimeisseleitä sinne.
Siitä vaan pidät huolen, että puikkojen reikiintyönnettävät päät on suippoja, sillä muuten ne puikot saattaa jumittaa sen soittimen todella tiukkaan kiinni siihen asennuskehikkoon ja silloin alkaa helposti lastu lentämään, kun käytetään liikaa voimaa.
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
jos kyseessä on lattarauta tyyliset irroitusraudat niin koita tunkea vaikka veitsi sinne väliin ja jos ei millään irtoa niin hanskalokero irti kun joku on voinut kiinnittää sen takapuolelta.
itse kun ostin auton ja siihen oli lykätty joku sonyn soitin niin sain sen irti niin että puolet koneistostakin lähti irti.
itse kun ostin auton ja siihen oli lykätty joku sonyn soitin niin sain sen irti niin että puolet koneistostakin lähti irti.