onko kellään ollu vastaavaa "vikaa", että keskuslukolla kun avaa ovet niin takaluukun lukko ei jostain syystä aina oikein jaksa avata lukkoa..
Tällöin se täytyy avata avaimella..??
Sinänsä vika ei haittaa, kun takaluukku menee kyllä aina lukkoon.. mutta kunhan tiedustelen/kyselen vikaa..
Varmista, että sulla on se takaluukun lukon reikä vaakatasossa. Silloin pitäis aueta keskuslukituksen mukaisesti. Pystysuorassa ollessaan lukko taas toimii "itsenäisesti". Näin kertoo libran oma ohjekirjanen.
Tosin, mulla oli itsellä ainakin hieman kikkailua sen kanssa. Lukko oli ( mukamas ) vaakatasossa mutta ei silti auennut. No pienellä hakemisella lähti kuitenki toimimaan...tsemppiä!
Mulla oli sama ongelma. Talvella varsinkin laiska aukeemaan keskuslukituksen mukana. Ruiskin sinne oikeen huolella crc:tä ja on alkoi toimimaan ja on toiminut melkein vuoden täysin ongelmitta.
vaakatasossa se on ollu, ja kun sitä hiukan räpelsin ni tajus sen toimintamekanismin..
crc:tä laitoin enemmän ja vähemmän.. toivotaan ny et se siitä rupee pelittään..
Mulla rupes kans aukeen keskuslukonkautta kun hoksasin kääntää sen vaaka-asentoon Ja rasvaa perään mutta lukkoon se ei jaksa mennä joka kerta täytyy varmaan kaivaa se mekanismi esiin ja rasvata tangot jos se siitä heräis henkiin.