B Vectrassa on kuitenkin ollut Opel liikkeen mukaan kahdenlaisia ovenkahvoja ja siten eri varaosanumerot. (vanhimmissa ja uusimmissa B malleissa siis erilaiset) Ulkoapäin katsottuna ovat kuitenkin samanlaisia. Kummat sopivat Calibraan? Onko taustalevyissä eroa?
Lukkopesättömät ovenkahvat Calibraan
Lukkopesättömät ovenkahvat Calibraan
Ajattelin laittaa Calibraan (vm. 94) B Vectran takaovien lukkopesättömät ovenkahvat.
B Vectrassa on kuitenkin ollut Opel liikkeen mukaan kahdenlaisia ovenkahvoja ja siten eri varaosanumerot. (vanhimmissa ja uusimmissa B malleissa siis erilaiset) Ulkoapäin katsottuna ovat kuitenkin samanlaisia. Kummat sopivat Calibraan? Onko taustalevyissä eroa?

motonetissä on myynnissä b vectraan vaan yhdet kahvat! oikee ja vasen...
Vectra-B Oven ulkokahva vas/etu. . . . . . . . . . . . . . 46-2929 9.50 ??? ja
Vectra-B Oven ulkokahva oik/etu lukonreijällä. . . . . . . 46-2930 9.50 ???
siis etukahvat... vectraan pitäis ainakin mennä taakse noi etukahvat en tiedä calicasta
kittaa vaan sit reijät umpeen..
niin oon ainakin ite tekemässä..
Vectra-B Oven ulkokahva vas/etu. . . . . . . . . . . . . . 46-2929 9.50 ??? ja
Vectra-B Oven ulkokahva oik/etu lukonreijällä. . . . . . . 46-2930 9.50 ???
siis etukahvat... vectraan pitäis ainakin mennä taakse noi etukahvat en tiedä calicasta
kittaa vaan sit reijät umpeen..
niin oon ainakin ite tekemässä..
Kyllä lukkopesä paistaa kirkkaana mustasta kahvasta ainakin minun silmääni. B Vectran kahva on mielestäni muutenkin fiksumman ja modernimman näköinen kuin Calibran alkuperäinen. Kun kerran vaitaa kahvan, niin miksei samalla vaihtaisi fiksumman näköisen pesättömän.Juho M-P kirjoitti:Anteeksi nyt vain, mutta mikä tuon lukottoman kahvan idea on? Se pesähän on niin pieni ettei sitä edes huomaa. Eriasia jos se lukkopesä on erillisenä kahvan vieressä.
Re: Lukkopesättömät ovenkahvat Calibraan
Oliskohan mahdollisesti vaan se, että vanhat kahvat on mustat ja maalaamattomat ja uudet on valmiiksi pohjamaalatutCalibra94 kirjoitti: B Vectrassa on kuitenkin ollut Opel liikkeen mukaan kahdenlaisia ovenkahvoja ja siten eri varaosanumerot. (vanhimmissa ja uusimmissa B malleissa siis erilaiset) Ulkoapäin katsottuna ovat kuitenkin samanlaisia.
Itse ostin aikanaan Vectraan neljä kahvaa purkaamolta ja otin kaikki semmosia mitkä oli tehtaalla maalattuja, niin ei helpotti uudelleen maalaamista.