Mulla on 1.8 92kW farkku Astra mallia 94. Siinä on alkanu tyhjäköynti heilumaan lämpösellä koneella 1300 ja 1700 välillä. Se sillee kelluu pari kertaa ja sitten se laskee sieltä huipusta hiljaa tonniin.
Voiko vika olla tyhjäkäyntisäätimessä ja voiko sen vaikka putsata tai jotain. Kiihdyttäessä on alkanu kuulumaan sellanen horina ja aattelin et se vois olla vaikka imuilmavuoto tai joku ja sillon vois kuvitella et joku säädin menee helposti tukkoon jos se saa ilmaa suodattimen ohi. Ja kone käy tietty laihalla.
Yks juttu vielä. Toi bensan syötön on off asennot on tullu aika tuskasiks. Eli ku syöttö katkee ni auto tökkää niin et tuntuu ja ku taas imee ainetta ni nykäsee aika hurjana. Liittyykö toi niveliin vai sinne samaan vikaan konehuoneessa.
Olis hienoa, jos joku viittis laittaa kuvan ja nimetä siihen mikä osa siinä ilmanottoputkessa on mikäkin.
Hyviä neuvoja odottelen. KIITOS!
Tyhjäkäyntiin apuja ilman kustannuksia?
-
keltanokka
- 'Diplomat'

Laiton kuvan linkkiin: http://vectra.desteem.org/coppermine/di ... p?pos=-528
Eli alemman rinkulan kohdalta lähtevä letku menee menee tuonne ylemmäs..letku irti sieltä päästä ja se tapissa oleva reikä tukkoon ruuvilla.
Letku saa sit jäädä muuten vapaasti siihen.
Mulla ei ongelmia enää tyhjäkäynnissä

Eli alemman rinkulan kohdalta lähtevä letku menee menee tuonne ylemmäs..letku irti sieltä päästä ja se tapissa oleva reikä tukkoon ruuvilla.
Letku saa sit jäädä muuten vapaasti siihen.
Mulla ei ongelmia enää tyhjäkäynnissä