Töyssyissä raapasee

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Jortunar
'Admiral'
'Admiral'

Töyssyissä raapasee

Viesti Kirjoittaja Jortunar »

Eli autona 5-ovinen -92 astra, vakioalustalla ja vanteina 15" ET 30 tai 32, en muista varmaksi.. 195/50 kumeilla. No kuitenkin, vähän ihmetyttää kun pienissäkin työssyissä raapasee takana! Kun vaikuttaa että iskaritkin ois ihan suht hyväs kunnos.. talvivanteissa on et 46..? :roll: Jos joku valasis mulle että mitä tuo ET edes tarkottaa ku se ei ole vielä selväksi mulle tullu.. :oops:
Woody
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Woody »

Mitä pienempi tuo et luku on sitä enemmän ne tulee ulost päin. Ja mitä suurempi niin sen enemmän sisässä.Pienemmällä et varustettuja vanteita käytetään takavetoisisa ja suuremalla et etuvetoisessa. Mikään ei kuitenkaan estä käyttämässä etuvetoisessa autossa pienellä et olevia vanteita, ellei ne sitten raavi kaariin kiinni.
Jortunar
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Jortunar »

No joo, jotain tuollaista oon epäillyykin, sillä vaikka ei hirveen leveet renkaat ole, niin silti rullaa ihan kiinni takakaares, ja samoin edessä näyttää vähän typerältä ku ovat niin ulkonevat. Mikä on astroihin sopiva et, jos renkaina olisi esim. 215-levyset? Vai mahtuuko 5-ovisiin edes noin leveät :roll:
Artsi2
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Artsi2 »

Mikä on astroihin sopiva et, jos renkaina olisi esim. 215-levyset? Vai mahtuuko 5-ovisiin edes noin leveät :roll:[/quote]

Mulla -97 farkussa 215/40/17 kumit ja hyvin pyörii...ei raavi kaariin. Et-luku 38.
Vastaa Viestiin