r20 vaihteisto ??

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
mettäsika
'Kadett'
'Kadett'

r20 vaihteisto ??

Viesti Kirjoittaja mettäsika »

kardaanin lähtö laatikosta ja siinä on se värinän vaimennus kumilimppu niin sen alla on 32mm mutteri millä se kardaanin lähtö on kiinni niin kiristääkö se mutteri mitään muuta kun sen kardaanin lähdön esim jonkun laakerin tai jotain -(z)-
repsa
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja repsa »

on kyllä niin v***n huonosti kirjoitettu toi sun kyssäris ettei toista. mut kokeilempas piruuttani silti vastata.

se mutteri kiristää koko vaihdepakan samalla kun lukitsee sen kolmisakaraisen laipan spooriinsa.

eli sitä ei kannattaisi jättää löysälle --> eli siis ajatella että tästä takavetoiseen aski johon saa liu'un helpolla.

ja varmaankin tarkoitat r25/r28 askia ?
bmw e70 3.0d 300/700
jetta mk6 1.2tsi 140/220
mettäsika
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja mettäsika »

heh joo mää oon aika huono selittämään, mutta kyseessä olis 2 litrasen omegan laatikko ja gardaaniin pitäis saaha liukua... :roll:
ooopel
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja ooopel »

mulla ois laatikko 100 ekee 0400 986832 opel.omega@jippii.fi
jariz
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jariz »

mettäsika kirjoitti:heh joo mää oon aika huono selittämään, mutta kyseessä olis 2 litrasen omegan laatikko ja gardaaniin pitäis saaha liukua... :roll:
Eli laatikko on r25. -(z)-
m.k
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja m.k »

Välimerkit, tärkeimpinä pilkku ja piste, selkiyttävät tekstiä ja helpottavat sen lukemista. Mukavampaa olisi lukea tekstiä joka koostuu lauseista!
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.
Vastaa Viestiin