A-Omegan keskuslukitukseen kauko-ohjaus?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Vecca
'Admiral'
'Admiral'

A-Omegan keskuslukitukseen kauko-ohjaus?

Viesti Kirjoittaja Vecca »

Onko kukaan laittanut itse? Tuossa CD Cardicin luettelossa (2004) näytti olevan tollasia keskuslukituksenohjaimia (?) kaupan hintaan 83,25e. Oli maininta että vaihdetaan alkuperäisen keskuslukitusohjaimen tilalle ja that`s it. Missä tämä keskuslukitusohjain sijaitsee? (Varmaan käytävä ostamassa myös Alfamerin opas tohon vanhukseen :lol: ).
Käyttökokemuksia kellään esim. kantomatkasta?
Octavia 1.8T farkku
Ex-Omega A2 2.0i 8v Caravan
Ex-Vectra B1 1.8i 16v Voyage
Ex-Astra F HB 1.8i 8v
Ex-Ascona C 2d 1.6S
viljami
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja viljami »

Mulla ois onnistunu omaan a-vectraan laittamalla sulaketauluun yks rele lisää ja kake taskuu. Mutta ei vaan vilkut ois vilahtanu. :D vaikka niinhän se pitää olla että vilkut vilkkuu, törrä huutaa jne. mutta ei niitten ovien lukitseminen ole tärkeää. :D
Insignia B -19 1.6t
----------
Vectra C -04 1.8
Vectra B -98 2.5
Kadett E -89 1.6
Vectra A -94 1.8
omppu2k
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja omppu2k »

Itselläni on juuri tämmöinen alkup. tilalle tuleva ohjain, tais olla just sieltä cardic kuvastosta sellainen keltainen boxi. Hyvin on toiminut jo 3 vuotta.
Appiukon astraan vaihdettiin myös samanlainen aikoinaan ja hyvin on sekin toiminut.

Ohjain boxi löytyy vänkärin jalkatilasta kylki pahvin alta minun omegasta(vm 88) ja samassa paikassa se astrassakin(91) oli. Mailman helpoin asennus, vanhasta boxista piuha irti ja uus tilalle.
Vastaa Viestiin