Helppoja ideoita millä auto näyttävämmäks! UUSIA KUVIA!
TJT kirjoitti:Eipäs nyt liioitella.Autoahan tässä oltiin ehostamassaMigu kirjoitti: 4. Pelit korinväriin.
![]()
No joko mää editoin sitä viestiä vai loppuuko se naureskelu?Jerzey kirjoitti:Migu kirjoitti:Kuvan perusteella ulkonäköparannusehdotuksia:
1. Amisjätesäkit ikkunoista pois. .
4. Pelit korinväriin.![]()
![]()
tuossa on kyllä kaksi parasta
![]()
![]()
ai hitto että repesin.. huh huh
Ja keulasta voisi sanoa, että ihan valmis keulalook, jos nimenomaan tuolle linjalle on lähdetty. Aika kalliiksikin tulisi vaihtaa puskurit ja maski uusiin joten jatka vaan samaa kliiniä linjaa ympäri auton.
Kylkilistat irtoaa ihan vaan repimällä, mutta kannattaa lämmitellä kuumailmapuhaltimella siinä samalla, ja ite ainakin kastelin kuumalla vedelläkin aina välillä. Muutama tunti siinä menee, mutta on se sen arvoista
Ja ei oo todellakaan vaikee homma
Mikäs kun mulla ei suostu avaamaan noita linkkejä, joista näkee kuvat? 
Re: Helppoja ideoita millä auto näyttävämmäks! KUVA!
Nunnu85 kirjoitti:Kertokaas jotain hyviä juttuja ja HALPOJA millä astra F:stä sais vähä omalaatuisen näkösemmän, vaikka se sitä on jo valmiiks = )
Jos on jo tummat takavalot, niin tummat sivuvilkut ja angel eyes tyyliset etu-umpiot näyttäis buenolta. myös sivulistojen poisotto ja puskurien maalaus auttaa.
No tuo nyt oli varmaan koko ketjun surkein ehdotus. Kannattaa sitä sen verran alustan toimivuuttakin ajatella, ettei mene ihan sieltä mistä aita on matalin. Tai jos tarkoitus on pilata ajo-ominaisuudet ulkonäön kustannuksella niin hyvä on. Iskarit tulee ainakin olla lyhennetyllä ulosjoustolla. Muuten menevät aika pian entisiksi.hessu kirjoitti:Eikai siinä sitten ku madallusjousista vähän rälläkällä pois että saa tosi matalan. Ainakin itse tykkään täytyy vain vähän kattoa mistä ajaa.
Migu kirjoitti:No tuo nyt oli varmaan koko ketjun surkein ehdotus. Kannattaa sitä sen verran alustan toimivuuttakin ajatella, ettei mene ihan sieltä mistä aita on matalin. Tai jos tarkoitus on pilata ajo-ominaisuudet ulkonäön kustannuksella niin hyvä on. Iskarit tulee ainakin olla lyhennetyllä ulosjoustolla. Muuten menevät aika pian entisiksi.hessu kirjoitti:Eikai siinä sitten ku madallusjousista vähän rälläkällä pois että saa tosi matalan. Ainakin itse tykkään täytyy vain vähän kattoa mistä ajaa.
joo tosiaan alustan rakentaminen on ihan eri asia kuin alustan pilaaminen.....
hyvään alustaan menee rahaa mutta mikäpä se ilmasta olin paitti amis tuninki...

Niin no suoralla, mutta entäs mutkaan...
jees....
Joo no mitähän tollanen madallus tulee kaiken kaikkiaan maksaan???
Joo enköhän mä noi listat revi irti jos sinne ei kerta mitään jäälkee jää, ku jolku on sanonu joskus et sinne jää jotkut reiät jos ne ottaa irti?
Mitäs te sanotte miten sisustaa rupeis laittaan?
Joo enköhän mä noi listat revi irti jos sinne ei kerta mitään jäälkee jää, ku jolku on sanonu joskus et sinne jää jotkut reiät jos ne ottaa irti?
Mitäs te sanotte miten sisustaa rupeis laittaan?
Opel Astra G 2.0 sport vm.00
Re: jees....
Pelkät madallusjouset jos hommaa ni hinta on jossain 100-250e välillä. Tosin jos koko alustasarjan laittaa ni hinnat on 400e--->Nunnu85 kirjoitti:Joo no mitähän tollanen madallus tulee kaiken kaikkiaan maksaan??? Mitäs te sanotte miten sisustaa rupeis laittaan?
Sisustasta en tiä, oman maun mukaan kai se on paras toteuttaa. Multakii löytyy sisältä peräti yks jälkiasennuskillutin ja se on ahtopainemittari...ei tosin oo vielä toiminnassa...
jeps
no nii.... en mä tykkää mistään mittareista... heh... täytyy tota madallusta miettiä, kyllähän se tois paljon näköö, mut ku tälläses mettäkyläs auto hajoo vaan jos se on hirveen matala.
Opel Astra G 2.0 sport vm.00