MV6 omegan osto Saksasta

Keskustelua Opeleista
TA
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja TA »

Siis liput on jo ostettu ja lähtö on ens sunnuntaina. se makso sen 40 euroa kaikkineen veroineen toi lento.

Sit Tukholmasta tullaan sea windillä ja se maksaa 75 euroa 3 hengeltä ja 2 autolta.

Taidetaan pakata eväät mukaan...
No sitten, itse lähdin parin päivän varoitusajalla kun sopiva peli ilmaantui myyntiin. On muuten laivamatkoissa eroa, kesällä oli 2 henkeä ja auto melkein 200e Vikingillä ja ihan pohjakerroksen hytti :o .

Onnea vaan matkaan, jos sattuu hyvät kelit (ja miksei muutenkin) niin sehän menee ihan lomasta tommonen autonhakureissu :D .
mikkis
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja mikkis »

150e viinalastiin, 350e Reberbahnille,loput 300e kotimaassa s-puolitautien hoitoon... ...ei herneitä nenuun...[/quote]

Juuri tuohon se 1400€ arvio perustui... :D No ei vaineskaan..

Itsellä oli kulut; lento Bonniin 175, karttakirjat suomesta 50, vuokra-auto 75, hotelli 60, bensat 60, rekisteröinti + vakuutukset 150, laiva autolla 300, sapuskat 50. Nämä näin pyöreesti muisteltuna.

Itse kävin Helmikuussa hakemassa ompun Bonnin läheltä. Jouduin tosiaan sortumaan suht äkkilähtöön German Wingssillä ja paluukin tapahtui Supefastilla, silloin oli Etelä-Ruotsissa kunnon lumimyteri. Näistä tulee äkkiä hintaa lisää.

Minulla oli noin kymmenen eri vaihtista katsottuna ennakkoon, mutta ykkösvaihtoehtona ollut jäi sitten mukaan Suomeen. Ei voinut olla tekemättä kauppoja. Reissu oli muutenkin kaiken kaikkiaan nopeatempoinen --> Maanantaina iltapäivällä lähtö ja Suomessa Keskiviikko iltana. [/quote]
Opel Manta B R6 "i300"
Opel Manta B 2.4 "i400"
xtc
'Agila'

Viesti Kirjoittaja xtc »

Nyt on omppu haettu.. :) Kulut pitänee huomenna kattoa tarkemmin mutta kyllä se halvaks tuli.. 8)
ksutinen
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja ksutinen »

xtc kirjoitti:Nyt on omppu haettu.. :) Kulut pitänee huomenna kattoa tarkemmin mutta kyllä se halvaks tuli.. 8)
Minkäslaisen yksilön toit?
Volvo 855 T-5R

EX: MB 300E
EX: Opel Omega-A 2.0i CD
Vastaa Viestiin