prkleen jakohihnat...
G-Astra 1,6 ajettiin 120tkm ja sitten vaihdettiin j-hihna, vesipumppu ja
kiristirulla.
Tietysti muutkin asiaan kuuluvat työt tehtiin huolto-ohjelman mukaisesti.
Matka on taas jatkunut ilman ongelmia 25tkm.
Mitä ne täällä aina kitisee, en ymmärrä.
Missä ne huoltaa autonsa?
kiristirulla.
Tietysti muutkin asiaan kuuluvat työt tehtiin huolto-ohjelman mukaisesti.
Matka on taas jatkunut ilman ongelmia 25tkm.
Skidinä skujasin fillaril,
bulina tsöraan bilikal!
bulina tsöraan bilikal!
Kuulinpa jutun jossa uudehko kansanauto oli menossa hihnanvaihtoon. Vaihto taisi olla 2000 km päässä määräajastaan. No, omistaja jätti auton hallin oven eteen sammuksiin. Tästä sitten korjaamosetä hyppäsi rattiin ja starttasi *NAPS* hihna poikki ja hihnanvaihto muuttuikin kansiremontiksi.
Että eivät ne ooppelit todellakaan ainoita tässä ole.
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:
www.puustikki.fi
www.puustikki.fi
-
-Petsku-
- OCF Member 2016
- Viesti:
[quote="SorsaTRanssissaJa tästähän on sitten erilaisia koulukuntia olemassa... Legendan mukaan myös 8-tappisissa saattaa varsia vääntyä. Esim 16SH:ssä ei osu venttiilit mäntiin mutta 16SV:ssä osuu...
[/quote]
Mun 16SV konees ei ainakaan tapahtunu mitään, ku remmistä lähti pari hammasta viime kesänä. uutta remmiä vaan paikalle ja lisää ajoa
[/quote]
Mun 16SV konees ei ainakaan tapahtunu mitään, ku remmistä lähti pari hammasta viime kesänä. uutta remmiä vaan paikalle ja lisää ajoa
- SorsaTRanssissa
- 'Admiral'

Mun 16SV konees ei ainakaan tapahtunu mitään, ku remmistä lähti pari hammasta viime kesänä. uutta remmiä vaan paikalle ja lisää ajoa-Petsku- kirjoitti:[quote="SorsaTRanssissaJa tästähän on sitten erilaisia koulukuntia olemassa... Legendan mukaan myös 8-tappisissa saattaa varsia vääntyä. Esim 16SH:ssä ei osu venttiilit mäntiin mutta 16SV:ssä osuu...
Okei...noista on ollut täälläkin puhetta joskus että meneekö vai eikö muutakin baskaks. Nää on hieman epäselviä juttuja.
Ja työt jatkuu...puuh...
Omasta mielestä en kitise..... ja en tod. huollata autoa vaan huollan itse...Morakaj kirjoitti:
Astra G
Ex: Kadett E 1.8i GT, Kadett E 1.3 LS, Corolla 1,3, BMW E46 316i, Vectra B 2.0 CD Sport, Omega B MV6, Astra F 1.6 8V GLS, Astra F 1,6 16V GL
Ex: Kadett E 1.8i GT, Kadett E 1.3 LS, Corolla 1,3, BMW E46 316i, Vectra B 2.0 CD Sport, Omega B MV6, Astra F 1.6 8V GLS, Astra F 1,6 16V GL