Minulla on Opelissa 2.0 16v ecotec kone vm. 95 ja siinä on sellainen propleema että se nakuttaa "diisselimäisesti" kylmänä, jos vaikka lähtee ajamaan nollan kelillä niin nakutus kestää noin 3-4 minuuttia, ja kun kone lämpenee niin nakutus loppuu tai ainakin heikkenee huomattavasti. Olisiko vika venttiilinnostimissa vai jossain muualla? Nakutus kuuluu minun mielestä kannesta. Kannelle ei ole tehty mitään remonttia.
Eräs opelisti kertoi minulle että nuo koneet nakuttavat aina kylmänä jonkin aikaa, ja että olisivat tehneet niin uutenakin. Onko näin? Paljonkohan nostimien vaihtotyö maksaa jos hommaan osat itse, osaatteko arvioida??
Omega b 2.0 16v ecotec nakuttaa kylmänä
- Lallevihtinen
- 'Diplomat'

- Viesti:
Nostajat siel naputtaa, mut ei ne kyl uudesta saakka oo naputtanu. ite vaihdoin viime syksynä omaan autooni uudet nostajat+jakohihnan+vesipumpun+kiristin ja ohjain rullat sekä venttilikopankannen tiivisteen ja nokka-akselien päätystefat makso noin 500 euroo osat + oma työ päälle. Kyselin myös hintoja vaihdettuina niin hinta ois noussut noin 900 euroon et kyl se oma työ on kaikkein arvokkainta.
Kysele osatoimitukselta niitä nostajia saat alkuperäiset, mut silti halvemmalla kuin 30 euroo kpl.
Kysele osatoimitukselta niitä nostajia saat alkuperäiset, mut silti halvemmalla kuin 30 euroo kpl.
Astra f varmari - yxkasi ja automaatti
- Lallevihtinen
- 'Diplomat'

- Viesti:
Kyllä nämä ecotekit nakuttelee kylmällä ihan luonnostaan. Hyvä öljy, 98 bensa ja lohkolämmitin tiputtaa sen nakutusajan alle minuuttiin...
Lisää aiheesta
Lisää aiheesta