Mantan eturengas ottaa kiinni etuluokasuojaan :(

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
TranceSami
'Senator'
'Senator'

Mantan eturengas ottaa kiinni etuluokasuojaan :(

Viesti Kirjoittaja TranceSami »

Terve. Manta on nyt pistetty vakuutuksiin tossa kolmepäivää sitten mutta nyt on ongelmana semmoinen juttu että eturenkaat ottavat kiinni etuluokasuojiin kun kääntää :( Mulla on 15 tuuman renkaat 205/50/15.. Edellinen omistaja sanoi että siinä on edessä madallusjouset. En sitten tiedä että ovatko ne oikeat madallusjouset vai rälläkällä väännetyt :/ Etupää on mielestäni tosi matala ja tuntuu että vielä matalampi mitä esim -60 mm madaltavien jousien kanssa mitä olen kuvia katsellut! Onko mulla jouset vaan niin kuluneet ja lössähtäneet että pitää ostaa uudet? Katsoin motonetin hinnastosta jousia. Siellä oli normaaleja ja gsi/gte manta jousia. Mitäs eroja noilla on? Onko noi gsi/gte jotku madaltavat.

Ja sitten vielä semmonen juttu että yhdellä "tutulla" on täällä Porissa myös manta ja hänellän on -40 mm madallus sarja 16 tuuman renkailla eikä hänellä kuulemma ota kiinni..
TranceSami
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja TranceSami »

Pahoittelen että tuli vahingossa väärälle palstalle :(
rasmus
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja rasmus »

itellä sama vika... kuskin puolen eturengas ottaa kääntäessä lokasuojan reunaan kiinni.. syynä on että siellä on yksi pusla paskana.. :evil: :evil:
Vastaa Viestiin