GTS2.0T plus PPC

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
gTs2.0
'Kadett'
'Kadett'

GTS2.0T plus PPC

Viesti Kirjoittaja gTs2.0 »

Onko näitä muilla? Yhden tiedän, vaihdoin kaverin kanssa pari mailia tällä palstalla. Itse päivitin softan vuosi sitten ajettuani autolla kaksi kuukautta. PPC-kilometrejä on nyt melkein 20 tkm. Talvella voimavarat eivät etuvetoisessa pääse oikeuksiinsa, mutta nyt kun tiet ovat jo suurelta osin sulat ja kuivat niin auton kovat menohalut taas huomaa.

k21 kirjoitteli gts-turbon käryongelmasta - ilmeisesti sinulla on vakiosofta..? Onko ketään, jolla PPC:n kanssa on ollut ongelmaa?

Saab-foorumilla oli jollain "kampiakselin pukin ja lohkon välinen sauma" vuotanut ja moottori mennyt remonttiin. "Olen siinä oletuksessa, että lohko oli ns. maanantaikappale ja ilmenneisiin vikoihin ei virisoftalla ollut mitään tekemistä. Että sellainen tapaus... olenkohan ainoa jolla on käynyt yhtä mukava tuuri?" oli kirjoittajan käsitys (viimeinen mail sivulla 2):

http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... c&start=15

Minulla softa on toiminut hyvin, eikä autossa muutenkaan ole ollut vikaa. Takajarrujen äänistä kirjoiteltiin täällä muutama kuukausi sitten. Koska omankin auton takajarruista kuuluu hiljaisesta vauhdista jarrutettettaessa kahinaa/krahinaa, kävin huollossa tarkastuttamassa asian. Purkivat ja tarkastivat, kaikki oli kunnossa, mutta kahina kuuluu edelleen. Tämä on muuten hiljaisessa autossa ainoa "hälyääni", ja en ole siitä sitten välittänyt - useimmiten sitä ei enää edes muista.

C-Vectraa myydään muuten aika vähän, ainakin jos vertaa Avensiksen, Primeran, Mazda6:n ja Mondeon määriin. GTS-korimallia näkee todella harvoin. Kuinkahan paljon GTS-turboja on Suomessa...5 % kaikista C-Vectroista??
Vastaa Viestiin