Mantan eturenkaat ottaa lokasuojaan kiinni :(

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
TranceSami
'Senator'
'Senator'

Mantan eturenkaat ottaa lokasuojaan kiinni :(

Viesti Kirjoittaja TranceSami »

Terve. Manta on nyt pistetty vakuutuksiin tossa kolmepäivää sitten mutta nyt on ongelmana semmoinen juttu että eturenkaat ottavat kiinni etuluokasuojiin kun kääntää Mulla on 15 tuuman renkaat 205/50/15.. Edellinen omistaja sanoi että siinä on edessä madallusjouset. En sitten tiedä että ovatko ne oikeat madallusjouset vai rälläkällä väännetyt :/ Etupää on mielestäni tosi matala ja tuntuu että vielä matalampi mitä esim -60 mm madaltavien jousien kanssa mitä olen kuvia katsellut! Onko mulla jouset vaan niin kuluneet ja lössähtäneet että pitää ostaa uudet? Katsoin motonetin hinnastosta jousia. Siellä oli normaaleja ja gsi/gte manta jousia. Mitäs eroja noilla on? Onko noi gsi/gte jotku madaltavat.

Ja sitten vielä semmonen juttu että yhdellä "tutulla" on täällä Porissa myös manta ja hänellän on -40 mm madallus sarja 16 tuuman renkailla eikä hänellä kuulemma ota kiinni..
masu
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja masu »

Oletko tarkistanut vanteiden ET:n (merkkaa sitä kuinka ulos tai sisälle vanne istuu pyöränkaareen noin niinku melko selvästi sanottuna :) )? Eli kaikki vanteethan ei käy kaikkiin autoihin...
TranceSami
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja TranceSami »

Ei ole siitä kiinni..
Speitan
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speitan »

Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa joten pistä kuvaa jos on.
JimmyC
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja JimmyC »

Vielä enemmän kertoisi mitta navan keskeltä kaareen.
Vastaa Viestiin