Mistä sumuvalot A vectraan?
Mistä sumuvalot A vectraan?
Mistäs olette ostaneet sumuvaloja vectroihinne? Eli kyseessä vm. 95 oleva vekkuli.
On tullut kysyttyä hintoja Opelilta, Ekegreniltä ja Osa-shopista. Lieneekö jostain muualtakin saatavissa?
On tullut kysyttyä hintoja Opelilta, Ekegreniltä ja Osa-shopista. Lieneekö jostain muualtakin saatavissa?
-
Vectra A MV6
- 'Admiral'

Itte olen ettinyt kyseist sumarii käytettynä noin vuoden, tarvikeosan valmistus kuulemma lopetettu. Osatoimitukselta ei löydy, motonetistä löytyy valikoimasta mutta ei sitä kuitenkaan saa, joiduin maksamaan 30 euroo etukätee, että ne yleensä suostu tilaamaan ton 70 euro osan, pari viikkoo odotteluu ja valmistus kuulemma lopetettu. Porin ooppelilla noin 260 euroo kappale ja nice price kyltit roikkuu katos, voi moro
.Käytettynä aika kiven alla, tsemppii etsintää 
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
Yritän vielä Saksasta katsella jos sieltä löytyisi uudet hieman halvemmalla kuin täältä Suomesta. Onkohan Saksassa jotain samantyylisiä sivustoja kuin keltainen pörssi?
@smok86
Jep, se on jännä että hinta heittää satasen verran puolelta toiselle. Itse ostin n. kaksi vuotta sitten uuden valon oikealle puolelle (silloin niitä sai vielä tarvikkeinakin, hinta n. 70€/kpl), viime kesänä sitten kivi iskeytyi kyseiseen lasiin ja kappaleiksi meni. Olisi mennyt edes vasemmalta puolelta, joka oli sekin rikki silloin (polttimon pohja ruostunut niin ettei polttimoa saa mihinkään kiinni).
Vaan näinhän siinä yleensä aina käy, pahin mahdollinen
@smok86
Jep, se on jännä että hinta heittää satasen verran puolelta toiselle. Itse ostin n. kaksi vuotta sitten uuden valon oikealle puolelle (silloin niitä sai vielä tarvikkeinakin, hinta n. 70€/kpl), viime kesänä sitten kivi iskeytyi kyseiseen lasiin ja kappaleiksi meni. Olisi mennyt edes vasemmalta puolelta, joka oli sekin rikki silloin (polttimon pohja ruostunut niin ettei polttimoa saa mihinkään kiinni).
Vaan näinhän siinä yleensä aina käy, pahin mahdollinen