Mahtuuko corsa b:n alle?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Olaus
'Kadett'
'Kadett'

Mahtuuko corsa b:n alle?

Viesti Kirjoittaja Olaus »

Hoi corsatietäjät :lol:

Elikkä mahtuuko 195/50-15 ET 37 gsi corsan alle, alkuperäinen gsi alusta.
Entäpä mahtuuko -30mm alustan kanssa?
B-Na
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja B-Na »

vakion kanssa kyllä, tosin se pudottaa jo 20mm, ettei se -30 paljoa siihen lisää tuo. kait se sopii. mulla ainakin mahtu samankokoset -30 madalluksella, tosin et oli 40.
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
Olaus
'Kadett'
'Kadett'

Ok.. Tuo -30mm sarja on tarkoitettu juurikin 1.6 gsi malliin joten pudottaa 30milliä gsi:tä. Täytyy takoa kantteja jos ei mahdu alustan kanssa jos nyt alustaa edes laitetaan alle.
Mäntsä
'Kadett'
'Kadett'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mäntsä »

Eipä kuules mahdu, edes gsi alustalla. Mulla oli ET 35 185/60-14 ja otti kiinni! Montuissa viimeistään! :cry: :cry: :cry: :( :(
-Mäntsä
Opel Corsa B Sport 1.4i -93/94

http://www.mantsa.cjb.net/
Antero
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Antero »

Pitäydytään siinä 49-42mm offseteissa, niin ei tule onkelmia ja autokin kulkee suoraan...
Juhi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Juhi »

Mul o -96 vuoden Gsi:ssä 195/45/16 eikä raavi. ET 38.
timppa1
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja timppa1 »

Juhi hei.Kyllhä toi sun et:varmaa toimii noin korkeessa autossa mut laitappa siihen madallussarja ni ei varmaa toimi enää.Kuvista näkee jo selvästi et rengas tulee aivan liian ulos loksusta.Mul on sama rengas koko mut 45 et:llä ja madallettu ni ei sinnekää kovin paljoo jää tilaa mut riittävästi kuitenki.Eikä tarvi vetää minkää sortin herneitä faktoja mä vaan latelen.
A1
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja A1 »

Itsellä 205/40 17" et37, ja mahtuu gsi alustalla. Vähänkin alemmas jos laskee niin runsaasti kaarihommia tulossa. Luulisi siis nuo mainitsemasi pyörät mahtuvan aivan hyvin. Lisämadallus voi kyllä teettää töitä.
Olaus
'Kadett'
'Kadett'

Kyseiset kiekot mahtui alle :lol:
Juhi
'Senator'
'Senator'

timppa1 kirjoitti:Juhi hei.Kyllhä toi sun et:varmaa toimii noin korkeessa autossa mut laitappa siihen madallussarja ni ei varmaa toimi enää.Kuvista näkee jo selvästi et rengas tulee aivan liian ulos loksusta.Mul on sama rengas koko mut 45 et:llä ja madallettu ni ei sinnekää kovin paljoo jää tilaa mut riittävästi kuitenki.Eikä tarvi vetää minkää sortin herneitä faktoja mä vaan latelen.
Ai kuin niin "..noin korkeessa autossa" ?? Voisitko tarkentaa?
Autossa on myöskin eibach:in -35mm madallussarja.... = ei raavi.
timppa1
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja timppa1 »

Ainakin ku kattoo noit sun myynti kuvii ni korkeelta näyttää.Takarenkaan ja loksun välistä näkee sisään.Sitä en sitte tiiä ootko laittanu kuvien jälkeen sen madalluksen.Mut korkeelta näyttää mun mielestä.Itellä on varmaanki 40millinen alusta ja rengas on kivasti loksun sisäs.
Juhi
'Senator'
'Senator'

timppa1 kirjoitti:Ainakin ku kattoo noit sun myynti kuvii ni korkeelta näyttää.Takarenkaan ja loksun välistä näkee sisään.Sitä en sitte tiiä ootko laittanu kuvien jälkeen sen madalluksen.Mut korkeelta näyttää mun mielestä.Itellä on varmaanki 40millinen alusta ja rengas on kivasti loksun sisäs.
Niin... en tiedä sitten... noi nettiauton kuvani on otettu viime keväänä iskarien vaihdon jälkeen ja silloin siel oli jo ne Eibach -35mm jouset...
Vastaa Viestiin