Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
omegan loota käy suoraan gsi:n koneeseen. jos haluat laittaa asconan oman laatikon niin siihen täytyy tehdä välilaippa jolla saat sen se kiinni moottoriin.
Höh! kysyimpä tyhmästi! Mitä mun piti kirjottaa oli, että käykö omegan kytkinkoppa gsi koneen ja orggis lootan väliin. Ainakin yks hemmo jolta kysyin neuvoja sano, että orkkis lootan voi jättää paikoilleen kuhan vaihtaa siihen väliin ?????? kykinkopan (Ei muistanu sillä hetkellä mistä autosta se oli), mutta varmaankin omegan?
Miten kaverisi oli tehnyt tuon homman?
Olisiko lisää kuvia ??
h0h0! Taas mä sekoilen
Jotenki kuvittelin , että Omega on ETUvetoinen!! HAH!
No kyllähän mä sitten sinne laitan sen Omegan laatikon jos se menee sinne mukisematta...meneekö?
No niin no... ehkä olisi helpointa ostaa joku vähän ajettu omega, ottaa siitä kone+muut tarvittavat hilppeet ja laatikko. Eihän niissä ole tehoeroa kuin 7hv Onkohan tuon omegan ja gsi kadun koneissa sitten kauheita vääntöeroja? Ja kaipa sen omegan koneen sinne saa myös tyrkätä jos gsi:n saa..
En oikeastaan tällä koneen vaihdolla hae muuta kuin sen myötä tulevia lisätehoja ja ennen kaikkea taloudellisuutta.
Ja tuosta laipasta sen verran, että veli on töissä jossain metallifirmassa ja pystyy varmastikin valmistamaan meikämannelle sen tarvittavan laipan ja hitsivehkeet on kotona
Eikös nuo Omegan ja gsi:n koneet ole aika saman kokoisia ja mallisia ruiskuineen päivineen, ettei kattokaas tule sen mahduttamisen kanssa onkelmia?