Mitä osia suosittelette Calibran koneeseen kun koneesta lähdetään hakemaan 350-400 hevovoiman tehoja?
Esim. Mistä saa downpipeja ja mihinhintaan, kuinka pitkälle kannen virtaukset riittää, entä turbo? Mikä turbo korvaavaksi turboksi? Entä suuttimet ja ruisku? Onko tunexin virityssarjalle halvempaa vaihtoehtoa, vai onko se ehdoton must? Saako joltain merkiltä esim. martelius, supersprint, Simons, valmiitä putkistoja downpipilta taakse?
Ja ennenkaikkea mitä osaa pitää vaihtaa noihin lukemiin?
Calibra Turbo viritysosien hintoja?
Re: Calibra Turbo viritysosien hintoja?
No downpipen saa 3" ku tekee itte tai hinnasta sovittessa voin kyhätä sellasen sulle. kannesta en tiä. turbon melko max vakiona on toi 300hv suosittelen sen vaihtaan ensimmäisenä. ruiskujahan on paljo esim. halpoja (megasquirt) ja muita hieman kalliimpia. noihin tehoihin itse vaihtaisin melkein koko koneen. tai ainakin kiillottaisin veivit + tasapainotus, mäntien sorvaus, turbo+putkisto 3"-3.5", kannen siistiminen, imu/pakosarjonen siistiminen/porttaus, iso väläri + 60mm putket, ja ehdottomasti säädettävä ruisku, isommat suuttimet, pa-säädin, msd pumppu... Eli tollaset mulle tulis mieleen ja noilla päästäis kyllä noihi tehoihin mut koneen kestosta ei oo takuita... Mut eiköhän täältäkin voorumilta löydy asiasta oikeesti jotain tietäviä heeboja jotka korjaa mun virheet, mut jonkun on alotettava....Mrigor kirjoitti:Mitä osia suosittelette Calibran koneeseen kun koneesta lähdetään hakemaan 350-400 hevovoiman tehoja?
Esim. Mistä saa downpipeja ja mihinhintaan, kuinka pitkälle kannen virtaukset riittää, entä turbo? Mikä turbo korvaavaksi turboksi? Entä suuttimet ja ruisku? Onko tunexin virityssarjalle halvempaa vaihtoehtoa, vai onko se ehdoton must? Saako joltain merkiltä esim. martelius, supersprint, Simons, valmiitä putkistoja downpipilta taakse?
Ja ennenkaikkea mitä osaa pitää vaihtaa noihin lukemiin?
"Elämä opettaa, kuolema lopettaa"
"kalikan raato ja 1.5bar"
"kalikan raato ja 1.5bar"
Oot varmaan kuullu semmoisesta kuin google
Tossa vaikka ensimmäinen sivu mitä löyty:
http://www.wallaceperformance.co.uk/vma ... 0let1.html
Tilaa vaikka kaikki sivun tuotteet autoon jos rahaa riittää ja kerro et tuliks hyvä
Pelkkä turbo: K24/K26.5 turbocharger (strong for 420PS) - £1499
Ainakin tuolta löytyy down-pipe mitä huutelit.
Itse ajattelin kyllä käyttää ihan paikallisia firmoja kun aikanaan pitää lisää potkua saada pellin alle.
Tossa vaikka ensimmäinen sivu mitä löyty:
http://www.wallaceperformance.co.uk/vma ... 0let1.html
Tilaa vaikka kaikki sivun tuotteet autoon jos rahaa riittää ja kerro et tuliks hyvä
Ainakin tuolta löytyy down-pipe mitä huutelit.
Itse ajattelin kyllä käyttää ihan paikallisia firmoja kun aikanaan pitää lisää potkua saada pellin alle.
Calibra turbo -93/94