Missä halvin renkaiden tasapainotus Jyväskylässä?
Missä halvin renkaiden tasapainotus Jyväskylässä?
En löytänyt söörtsillä juttua ainakaan juuri Jyväskylän liikkeistä.
-Onnellisen Pojan Ensimmäinen Lelu-
-
BanaaniSorsa
- 'Senator'

Tässä paljonko maksaa Jyväskylässä renkaiden vaihto vanteille, tasapainotus, ventttiilit ja allelaitto. Eli antaa suuntaa hintatasosta:
-Päijätkumi 35e
-Ari Nuora 46e
-Vianor 60e
Tuossa vasta osa sillä ei ollut aikaa soittaa muihin. Päijät Kumilla tuntuu muutenkin olevan halvimmat hinnat ja paras palvelu.
-Päijätkumi 35e
-Ari Nuora 46e
-Vianor 60e
Tuossa vasta osa sillä ei ollut aikaa soittaa muihin. Päijät Kumilla tuntuu muutenkin olevan halvimmat hinnat ja paras palvelu.
Päijätkumi on kyllä hyvä paikka. Iteki hain sieltä toissa kesänä nakit, erinomaisen hyvä palvelu ja edulliset hinnat. Ainoa tietty että se ei ole ihan kaupunkialueella, vaan joutuu ajamaan Säynätsaloon.
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:
www.puustikki.fi
www.puustikki.fi
- Ooppelimies
- 'Diplomat'

Juken kirjoitti:Jyväsrenkaasta olen halvimmalla saanut renkaat, varmaan kohtuu hintaan tekee tasapainotuksenkin ja muut hommat.
Itse en asioi enää koskaan kyseisessä paikassa.
Henkilökunta tuntui juoksevan asiakkaita karkuun, eikä palvelusta ole muutenkaan mitään hyvää sanottavaa.
Alumiinivanteet tasapainotettiin reunoille iskettävillä painoilla, jotka ovat tarkoitettu peltivanteisiin.
Kaiken lisäksi puntit olivat mallia elefantti=puntti otti tolppaan kiinni ajaessa.
Eihän siinä muu auttanut kuin ajaa Nuoralle tasapainottamaan renkaat uudestaan...
kannattaa kysyä että kiinnittävätkö vanteen keskiöstä vai pultin reijistä, mitä itse olen painottanut renkaita niin edellisessä työpaikassa kun sai kiinni pultin reijistä, isotkin vanteet oli kyllä just eikä melkein. nyt sitten painotin omat renkaat (17") keskiöstä niin ei tullut oikein hyvä.
Tdi 200+
-
Opel 4 ever
- 'Admiral'