Tummennukset!

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
TeemuS
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja TeemuS »

Ite ainakin laittanut pariin autoon completoksen valmiix leikatut/taivutetut kalvot ei vois enää helpompaa olla. Kattellu vieressä kun ammattilainen laitto omaan autooni sun gardin kalvot, olihan se sen näköstä että se osas asiansa mutta kyllä sillä nyt säästää 100egee kun laittaa kalvot ite.
pietu0ne
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja pietu0ne »

jos on rahaa laittaa haisemaan, niinku tuntuu aika monella olevan lueskellessani vastauksia. varaosaliikkeestä oon ite ostanu kalvot ja asentanu paikalleen. olikohan 3m rulla ja 70cm leveetä kalvoa 12.5€ ei siinä minun mielestä ole kovin kallis hinta. eikä siinä paikalleenlaitossa ole paljon ihmeellisyyksiä. pesee lasit sisältä hyvin, leikkaa muodon ulkopuolelta, suihkuttaa fairyvettä, muovi kalvosta pois ja eikun lipsauttaa kalvon ikkunaan. sit vaan kalvon pintaan vielä liukastetta ja lasta töihin. takaikkuna on yleensä se v-mäisin. kolmessa osassa taitaa onnistua ja leikkaa sauman takalasinlämmittimen lankojen suuntaisesti. vaatii kärsivällisyyttä mutta säästyy PALJON RAHAA!! itsellä nuo kyseiset kalvot on kestäneet helevetin hyvin. suosittelen 8)
stiflat
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja stiflat »

TeemuS kirjoitti:Itse olen ainakin laittanut pariin autoon Completoksen valmiiksi leikatut/taivutetut kalvot, ei voisi enää helpompaa olla.
Tietääkö joku muuten onko noita valmiiksi leikattuja kalvo(paketteja) etusivuikkunoihinkin?
TuKe88
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja TuKe88 »

Croft kirjoitti:kyllähän itekki saa ihan tyylikkäät, jos vaan on aikaa ja hermoja väännellä niitä. ite en kyllä edes kokeile enää mihkää sen verta v*ttumaista hommaa. jos ekaa kertaa on koko aiheen kanssa tekemisissä, niin en suosittele.
Jos ei koskaan kokeile ekaa kertaa itte eihän sitten voi kalvottaa omia laseja... Ei muuta ku biltema kalvoo laseihin ei tuu ees kovin kalliiks jos menee pari kertaa vituiks... 8)
Asterix
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Asterix »

stiflat kirjoitti:
TeemuS kirjoitti:Itse olen ainakin laittanut pariin autoon Completoksen valmiiksi leikatut/taivutetut kalvot, ei voisi enää helpompaa olla.
Tietääkö joku muuten onko noita valmiiksi leikattuja kalvo(paketteja) etusivuikkunoihinkin?
Ainakin valmistajalla niitä on valikoimissa että eiköhän niitäkin saa
Vastaa Viestiin