Ittellä hohtaa meinaan juurikin tuo konstruktio silmis.. Vaan mitäpä veikkaat kuinka tuo on toteutettu? Itse veikkaisin joko alkuperäisestä lipasta rakennettua tai sitten pellin ja pakkelin kanssa on kikkailtu keskivertoa runsaammin..
lippa, spoileri vai ei mitään?
No voe perk! Ei olis pitäny lähettää sulle tota kuvaa
Ittellä hohtaa meinaan juurikin tuo konstruktio silmis.. Vaan mitäpä veikkaat kuinka tuo on toteutettu? Itse veikkaisin joko alkuperäisestä lipasta rakennettua tai sitten pellin ja pakkelin kanssa on kikkailtu keskivertoa runsaammin..
Vectra 2000
Veikkaan että alkuperänen lippa on tuolla alla....patrick kirjoitti:No voe perk! Ei olis pitäny lähettää sulle tota kuvaa![]()
![]()
Itse meinasin toteuttaa uretaani + lasikuitu
Kyllä se 2000:n/GT:n lippa on sellainen joka sopii Vectran takaluukkuun kaikkein parhaiten, ilman sitä se näyttä jotenkin nössölle ja omasta mielestä se lippakin näyttää parhaalta juuri sauman kanssa siinä takavalojen yläreunan tasalla. Se luukun päällä oleva sauma näyttää sitten vähän ikävämmältä, mutta sitä ei taida kovin siististi saada poistettua. Onneksi omassa CC:ssä ei ole tuota ongelmaa, kun siinä lippa ylettyy takalasiin asti...
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
En tiedä saako tota mun autoo näyttämään nössöltä mitenkään mut joo oot kyl oikeessa... pitänee yrittää virittää se lippa siihen...ata kirjoitti:Kyllä se 2000:n/GT:n lippa on sellainen joka sopii Vectran takaluukkuun kaikkein parhaiten, ilman sitä se näyttä jotenkin nössölle ja omasta mielestä se lippakin näyttää parhaalta juuri sauman kanssa siinä takavalojen yläreunan tasalla. Se luukun päällä oleva sauma näyttää sitten vähän ikävämmältä, mutta sitä ei taida kovin siististi saada poistettua. Onneksi omassa CC:ssä ei ole tuota ongelmaa, kun siinä lippa ylettyy takalasiin asti...
Siitä päästiinkin seuraavaan asiaan. Olisiko kenelläkään ylimääräistä Vectra 2000 lippaa ?