vectra-b -96 cd sport ajotietokone
vectra-b -96 cd sport ajotietokone
mitä kaikkia ilmoituksia voi kyseiselle näytölle tulla(englanniksi) minulta on joku "edvard NUSSI" vienyt käyttöohjekirjan niin jos jollakulla vielä on tallessa ja viitsisi laitaa ilmoitukset tänne.. 
Ulkomuistista ainakin tälläisiä tietoja saatavilla
Ajotietokone:
-Hetkellinen kulutus
-Keskikulutus
-Kulutetun polttonesteen määrä
-Trippimittari
-Sekuntikello
-Arvioitu toimintasäde jäljellä olevalla bensamäärällä
-Keskinopeus
Check Control:
-Öljyn määrä (Oil Level)
-Öljyn puute (Oil Lack)
-Kuluneet jarrupalat (Brake Pad)
-Palanut jarruvalojen sulake (Brake Lamp Fuse)
-Palanut jarruvalo (Brake Lamp)
-Palanut etu -tai takavalo (Tail Light, Head Light)
-Vähäinen jäähdytinnesteen määrä (Coolant Level)
-Vähäinen pesunesteen määrä (Wash Fluid Level)
Ajotietokone:
-Hetkellinen kulutus
-Keskikulutus
-Kulutetun polttonesteen määrä
-Trippimittari
-Sekuntikello
-Arvioitu toimintasäde jäljellä olevalla bensamäärällä
-Keskinopeus
Check Control:
-Öljyn määrä (Oil Level)
-Öljyn puute (Oil Lack)
-Kuluneet jarrupalat (Brake Pad)
-Palanut jarruvalojen sulake (Brake Lamp Fuse)
-Palanut jarruvalo (Brake Lamp)
-Palanut etu -tai takavalo (Tail Light, Head Light)
-Vähäinen jäähdytinnesteen määrä (Coolant Level)
-Vähäinen pesunesteen määrä (Wash Fluid Level)
Ilmeisesti entinen B-Vectrasi oli vanhempaa vuosimallia kuin nykyinen?-Roy- kirjoitti:Mulla herjaa "Brake Light Check" joka kerta ku lyö virrat päälle. Onko tolla jotain tekemistä automaattilaatikon kanssa vai mikä siinä on ideana? Entinen B-Vectra ei sitä tehny.
Tuo "Brake Light Check" -tekstin tuleekin olla näyttöruudussa "Check" -valon ohessa testivaiheen ajan, eli niin kauan kunnes jarrupoljinta on painettu kerran. Jos valot ovat kunnossa, teksti häviää näytöltä.
Vanhemmissa malleissa em. teksti tuli vasta sitten näyttöön, kun jarruvaloissa oli oikeasti häikkää. Eli siis testausvaiheessa tekstiä ei näkynyt, vain pelkkä "Check" -valo paloi.
Tuo "Brake Light Check" -teksti tuli testausvaiheen oheen muistaakseni B2 -mallin myötä.
kyllä tuo check löytyy jo ihan alkuvuoden malleistakin (-98)Vecstra kirjoitti:-Roy- kirjoitti:Ei ollu mun -98 2.0 16v Sportissa...
![]()
Onkohan mulla sitten loppuvuoden malli...
Ainakin omassa oli. (ja rekisteröity oli 03/98)
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta
Re: vectra-b -96 cd sport ajotietokone
Nostetaanpa vanhaa ketjua ylös
Eli onko muita joilla Wash Fluid Level ei toimi?
Ts. aine loppunut monta kertaa mutta koskaan ei ole tuota ilmoitusta tullut. Öljynmäärästä, jäähdytysnesteestä ja takavaloista tuo on kyllä ilmoittanut, eli ne ainakin toimii.
Mitähän tuolle voisi tehdä?
Eli onko muita joilla Wash Fluid Level ei toimi?
Ts. aine loppunut monta kertaa mutta koskaan ei ole tuota ilmoitusta tullut. Öljynmäärästä, jäähdytysnesteestä ja takavaloista tuo on kyllä ilmoittanut, eli ne ainakin toimii.
Mitähän tuolle voisi tehdä?