Vectra projekti osa II MYYTY!
Ja niin on nyt vihdoinkin ne pohjan (yllärit) kolme reikää ja palkinpääkin saatu hitsattua...
Vielä otetaan käsittelyyn molemmat etulokasuojat ja hitsataan niihinkin hieman hyllyä lisää. Tänään saatiin vihdoin epäkesko hiomakone ja johan tuli siistiä jälkeä!
Viikolla käytiin tiedustelemassa maalauksen hintaa ja ihan kohtuuhintaan tulee maalit veccuun...
Ihmettelenpä vaan miten entinen omistaja on keplotellut leiman viime syyskuussa tuohon, kun noinkin paljon oli hitsaamista
ja millaisia paikkauksia on löytynyt!!
Ja uudet renkaat käytiin hakemassa torstaina, kun nyt vaan tulis ne vanteetkin joskus... 
"Olin tulossa tuolta ja menossa tuonne..."
Päivitelläänpäs tänne hieman projektin etenemistä.
Vanteista ei oo kuulunu vielä mitään...
Saisivat jo tulla!! Mutta itse asiaan... Nyt on sitten käytetty molemmat lokasuojat irti ja pesurissa. Heikot kohdat on vahvistettu ja reiät hitsattu (pari pientä hyllyssä), massattu ja sitten muotoillaan vilkun reiät sopiviksi astran kirkkaille vilkuille. Kuskin puolella on helma massattu ja helmalevike kiinni. Huomenna suoritetaan sama oikealle puolelle, että kehtaa lauantaina tampereelle!
Tänään tilattiin uutta osaa mm. astra gsi:n skoopit ja M3-peilit, uudet lampunlasit ja vilkut. Kirkastuu ilme kummasti
Kuvia ei ikävä kyllä ole pystytty päivittämään koska kamera on huollossa, mutta heti tulee uusia kuvia, kun saadaan kamera takaisin!! 
No niin! Skooppien kans ei sitten mennyt niinkuin elokuvissa...
Ensinnäkin toinen oli hieman halki reunasta ja meinattiin laittaa matkiksen palautukseen, mutta siinä olis kestäny reilusti 2 viikkoo ennenku olis rahat saanu, joten päätettiin korjata liimalla
Sitten kun saatiin korjailtua niin eihän ne mienaa istua ollenkaan... kulmat sojottaa mihin sattuu, mutta kuumailmapuhallin, liima ja puristimet... asiaa!!
Nooh!! Peilit ovat kuitenkin paikoillaan, vaikka uudet sovitteet niihin joutuukin hommata. Tarkoituksena olis nyt kuitenkin kahden viikon sisällä viedä vectra maalauksille!
Uusia kuviakin on kunhan saadaan ne tuonne fotokellariin 
-
Miro.Simounen
- OCF Member 2017
Omassa samanikäisessä laitteessa ihmettelin ihan samaa, meni nimittäin kokonaisuudessaan melkeen neliö paikkapeltiä. Mutta nyt on onneks maali pinnassa, kotelosuoja koteloissa, massa pohjassa, eli ikävin vaihe ohi.maria_a kirjoitti: Ihmettelenpä vaan miten entinen omistaja on keplotellut leiman viime syyskuussa tuohon, kun noinkin paljon oli hitsaamistaja millaisia paikkauksia on löytynyt!!
![]()