Nyt tarvis apua ja äkkiä!
Nyt tarvis apua ja äkkiä!
eli mulla on alapallonivelet väliät.. nii tarvisin tietoo että voiko omegaan vaihtaa pelkkiä palloniveliä vai pitääkö ostaa myös tukivarret?? oon saanu nii paljo ristiriitasia kommentteja että aattelin kysyä teiltä jos teillä ois kokemuksia.. mielumin vastauksia mailiin kiitos jo etukäteen
Alapallo on kolmella pultilla tukivarressa kiinni ja ei kiinnitys kohdat mihinkään kulu...ekomies kirjoitti:Jeps.
No jos se alatukivarsi on kulunut liian väljäksi pallonivelen pesästä,
niin eiköhän se pitäisi uusia,ei auta vaikka uutta palloniveltä sinne
vaihteletkin.
Jep jep.
Eli pelkkä alapallo vaihtoon vaan, motonetissa muistaakseni joku alle 20e kpl.
Itse olen aina porannut niitit irti aloittamalla jollain 4mm terällä, sitten 6mm, 8mm ja lopuksi 10millin terällä.
E-kadetilla ajeltiin 450tkm samoilla alapallonivelillä ja raidetangonpäillä. Ja ei ollut ikinä katsastaessa sanomista. Ne tuntuu kyllä kestävän. Nykyisessä on 260tkm, ja alkuperäiset nivelet. Osta jotkut saksalaiset, sillä italialaiset muutaman euron halvemmat kuulemma hajoaa nopeammin.
No tuo oli muutenkin hyvä peli; kanttakaan ei avattu kertaakaan. Ruostui vaan mokoma lopulta.
No tuo oli muutenkin hyvä peli; kanttakaan ei avattu kertaakaan. Ruostui vaan mokoma lopulta.
alapallot prkl!
eipä tuu motonetistä mukana niitä pultteja.. nii ne ainaki väitti ku kyselin maililla.. että oisko kellään tietoo et millaset pultit pitää hommata??