kekuslukko renaa
kekuslukko renaa
a-vectran keskuslukko teki tenän, se meni takalukkoon,eli käänsin avainta 90 astetta ja enää ei aukea ovet. saako sen purettua kuinka? kontin kautta pääsee sisään mutta olisi kivempi käyttää ovia. jos joku tietää miten saa auki niin kertokaa.
Aukeeko ovet sisäpuolelta?Mulla a omegassa teki samat ja ei päässy sisään ku takakontin kautta ja ovia ei saanut sisäpuoleltakaan auki.Lähti auki ku veti pihdeillä oven nupista ja samalla veti siitä avauskahvasta..viaksi paljastu kuskin puolen oven lukkopesä ja joku katkaisin joka sulkee ovet oli irronnu.
Olen jo muutaman tämmöisen topicin nähnyt ja ihmetyttää, miten takakontin saa auki, jos on kerran takalukossa. Astrassa ainakaan pelkääjän tai takaluukun lukko ei sano yhtään mitään, jos ovet takalukossa.
Toinen asia, jota olen pohtinut on haitariputkessa oveen tulevat johdotukset. En tiedä tarkkaan miten tuo takalukko toimii, mutta eikö katkenneet johdotukset voi aiheuttaa moista vikaa? Oletetaan, että laitat ovet takalukkoon ja sitten katkennut johto menettää kontaktinsa ja ovet jäävät aivan jumiin? Samalla lailla porkulla jää välillä esim. vain yksi takaovi takalukkoon, niin ettei nupista aukea. Eikö tuo nimenomaan haiskahda johdotusvialta? Sitähän voisi kokeilla mennä ajamaan jollekkin hiekkatielle rallia hirveisiin nimismiehenkiharoihin ja samalla renkata kuskin oven lukkonuppia, jos vaikka katkennut johto saisi kontaktin töyssyssä.
Toinen asia, jota olen pohtinut on haitariputkessa oveen tulevat johdotukset. En tiedä tarkkaan miten tuo takalukko toimii, mutta eikö katkenneet johdotukset voi aiheuttaa moista vikaa? Oletetaan, että laitat ovet takalukkoon ja sitten katkennut johto menettää kontaktinsa ja ovet jäävät aivan jumiin? Samalla lailla porkulla jää välillä esim. vain yksi takaovi takalukkoon, niin ettei nupista aukea. Eikö tuo nimenomaan haiskahda johdotusvialta? Sitähän voisi kokeilla mennä ajamaan jollekkin hiekkatielle rallia hirveisiin nimismiehenkiharoihin ja samalla renkata kuskin oven lukkonuppia, jos vaikka katkennut johto saisi kontaktin töyssyssä.

Mulla oli samaa vikaa omassa. Iskin siis vahingossa kuskin oven takalukkoon, ja siihen asentoon jäi. Sisään menin myös takakontin kautta. Ovipahvin irrotin ylä puolelta auki ja sitä kautta pääsin lukitukseen käsiksi. Tai siis tarkemmin sanouttuna eräs kaveri joka oli ennenkin avannut oven takalukosta. Loppujen lopuksi syyksi selvisi hajonneet lukkopesän levyt. Vaihdoin uudet lukot ja nyt pelitää.