Spl pro 550

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Kingis_
'Diplomat'
'Diplomat'

Spl pro 550

Viesti Kirjoittaja Kingis_ »

Kellään kokemuksia ko. vahvistimesta? Väliaikaseks lankuks olisin tuommoista ostamassa niin olis kiva tietää tekeekö sillä yhtään mitään. Suotimet yhtä huonot kuin spl pro:ssa yleensä? Itellä oli 2120 joka oli ainakin ihan susi.
Realsanta
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja Realsanta »

Mulla oli mantassa 450 Se ainakin soitti 4kpl 6x9" hyvin ja lujaa
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben
Kingis_
'Diplomat'
'Diplomat'

Mahtaakohan tuosta tulla tehoja lähellekkään sen verran mitä luvataan?
marqus
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja marqus »

Omistin aikanaan myös tuon 450: sen ja hyvin tulin toimeen sen kansssa. Soitin sillä erillis-sarjaa ja 10" subia.Riitti ihan kohtuullisesti. Ainahan noita maanantai versioita riittää jokaiseen halvempaan malliin, mut kokeilun kautta :wink: Muistaa vaan tehdä johtohommat huolella. Omassa ilmeni huonon maadotuksen takia pieniä häiriö-ääniä, mut hävis kun laitoin kunnolla kiinni runkoon.
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
1.8 16v
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja 1.8 16v »

Itselläni oli tuollainen ja oli mielestäni täysi susi... Mitäs paskalla tekee kun ei ole peltoakaan! Suotimet olivat mielestäni surkeat! Osta ennemmin vaikka joku muu hieman kalliimman luokan käytetty! Tehojakaan ei lähde mielästäni sitä mitä luvataan... Säästä rahasi laadukkaampaan sillä kaduttaa vain että tulipas ostettua...
Kingis_
'Diplomat'
'Diplomat'

No mun oli nyt tarkotus ostaa tuommonen halpa väliaikaseks ja kesällä kun rikastun niin vaihtaa xetec:iin.
Vectrailija
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Vectrailija »

Olen samaa mieltä 1.8 16 v:n kanssa... Mitäs paskalla tekee jos ei ole peltoa :lol: Osta joku muu...
Omenalimu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Omenalimu »

Vectrailija kirjoitti:Olen samaa mieltä 1.8 16 v:n kanssa... Mitäs paskalla tekee jos ei ole peltoa :lol: Osta joku muu...
Ja itse yhtyisin tähän samaan. Itellä oli tuollainen 250 spl pro ja bensaa kulu se 7litraa sadalla ja sulakkeita 10kpl sadalla. Susi mikä susi.
Irmscher DTM Edition Coupe -03
Kingis_
'Diplomat'
'Diplomat'

Ehkä pitää sit suoraan hankkia se xetec.
kimmos1
'Agila'

Viesti Kirjoittaja kimmos1 »

kannatan suuresti että menet suoraan xetecin luo.......jätä spl pro epätoivoisen myyjän luo....kaverilla on (subit kylläkin) spl proota ja tuota, köh, ei h*lvetti mitä puuroa tulee....
Kingis_
'Diplomat'
'Diplomat'

Joo, mulla oli spl pro g-15, se oli tuota köh :lol: verrattuna Soundstreamiin mikä tuli sen jälkeen ja nyt on sitten Peerless.
Vastaa Viestiin