Lahden länsiauto ja sikasairas hinta öljynvaihdolle!!!!!!!!!
Lahden länsiauto ja sikasairas hinta öljynvaihdolle!!!!!!!!!
Joo...eli pirautin just kyseiseen ryöstöpajaan ja kysyin hintaa öljynvaihdolle tuohon 2.5TD omegaan. Äijä heitti kylmästi, että kyllä se on toistasataa euroa!! HUHHUH!
Ei taida olle kyllä noilla spedeillä minkäänlaista käsitystä liiketoiminnasta kun hinnoittelvat itsensä noi räikeästi ulos. Tohon hintaan en edes viitti kusta kyseisen pajan suuntaan.
Omegan kiukaaseen menee öljyä hieman enemmän (6,5 ltr.) kuin normi neloseen, mutta kun olen täällä joskus lukenut, että esim. oulussa joku paja on heittänyt öljyt koneeseen (kaikkineen päivineen) jollain 30€:llä niin onhan toi länsiauton toiminta vähintäänkin sairasta!
Olen vaihtanut aina öljyt itse, mutta nyt meinasin laiskuuttani kiikuttaa kiesin huoltoon tuota varten...no jäipä viemättä ja hoidan homman edelleen itse vai pystyykö joku tän seudun opelisteista suosittelemaan jotain edulista (esim. 50-60€) pajaa tuolle öljynvaihdolle?
Ei taida olle kyllä noilla spedeillä minkäänlaista käsitystä liiketoiminnasta kun hinnoittelvat itsensä noi räikeästi ulos. Tohon hintaan en edes viitti kusta kyseisen pajan suuntaan.
Omegan kiukaaseen menee öljyä hieman enemmän (6,5 ltr.) kuin normi neloseen, mutta kun olen täällä joskus lukenut, että esim. oulussa joku paja on heittänyt öljyt koneeseen (kaikkineen päivineen) jollain 30€:llä niin onhan toi länsiauton toiminta vähintäänkin sairasta!
Olen vaihtanut aina öljyt itse, mutta nyt meinasin laiskuuttani kiikuttaa kiesin huoltoon tuota varten...no jäipä viemättä ja hoidan homman edelleen itse vai pystyykö joku tän seudun opelisteista suosittelemaan jotain edulista (esim. 50-60€) pajaa tuolle öljynvaihdolle?
Vectra C 1.8 Comfort STW -04
-Ex. Omega B 2.5TD STW -95
-Ex. Vectra A 2.0 aut -90
-Ex. Ascona C 1.3s -85
-Ex. Ascona C 1.3s -85
- Ooppelimies
- 'Diplomat'

Re: Lahden länsiauto ja sikasairas hinta öljynvaihdolle!!!!!
Temezz kirjoitti:
jotain edulista (esim. 50-60€) pajaa tuolle öljynvaihdolle?
Jos joku vaihtaa 30€:lla öljyt+työ, niin ne taitavat olla jäteöljyt?
Kun taas tuo reilut 100€ kuulostaa aika rosvoukselta?
Joo...30€ saattaa riittää hongkongin mineraalilitkuihin, mut olettaisin saavani omegaan jotku 5w-40 tai 5w-50 synteettiset töineen 50-60€:llä. Ainakaan tuota länsiauton hintaa en maksa kirveelläkään.
Samainen paja pyysi aikoinaan a-vecun automaatin vaihdosta 400€, joka oli tietenkin aivan liikaa...teetin muualla ja maksoin siitä 160€...eli taitaa olla parempi kiertää toi länsiauto kaukaa jatkossakin.
Samainen paja pyysi aikoinaan a-vecun automaatin vaihdosta 400€, joka oli tietenkin aivan liikaa...teetin muualla ja maksoin siitä 160€...eli taitaa olla parempi kiertää toi länsiauto kaukaa jatkossakin.
Vectra C 1.8 Comfort STW -04
-Ex. Ascona C 1.3s -85
-Ex. Ascona C 1.3s -85
- R.Lehtinen
- 'Diplomat'

Launeenkadun AD:n hintaa viime maanantailta..kyseessä B
-Vectra vm. 2000.
Mobil Rally formula 5W-50 irto 10,90€ x 3,6l = 39,24€
Öljynsuodatin Opel 1x 3,97€
Hävitysmaksu suotimelle 1x 0,67€
Öljypropun tiiviste 1x0,84€
Pyöristys 1x0,02€
Yhteensä 44,74€
Oli vielä kuitti tallessa, siksi laitoin tarkat hinnat
ja aika paljon kuitenkin vähemmän menee tähän vectraan öljyäkin..mutta toki se yli satanen on kallista, mutta dna halpa, ja elämä on...
-Vectra vm. 2000.
Mobil Rally formula 5W-50 irto 10,90€ x 3,6l = 39,24€
Öljynsuodatin Opel 1x 3,97€
Hävitysmaksu suotimelle 1x 0,67€
Öljypropun tiiviste 1x0,84€
Pyöristys 1x0,02€
Yhteensä 44,74€
Oli vielä kuitti tallessa, siksi laitoin tarkat hinnat
ja aika paljon kuitenkin vähemmän menee tähän vectraan öljyäkin..mutta toki se yli satanen on kallista, mutta dna halpa, ja elämä on...
Audi A4 TDi S-Line
KTM SX 250 -08
KTM SX 250 -08
No onhan tuossa jo öljynvaihdolle hintaa!!
Mutta meijänperän hinnoilla ei aina kehtaa alkaa ranteitaan öljyämään sillä täällä Oulussa nelipyttyseen vaihto+suod+ööli tosiaankin kustantaa sen 32€. Ja niistä vinkuintialaisista öljyistä en tiedä, mutta Ooppelin litkuja ne tuolla ainakin tyrkkää.
http://www.autohallinto.fi/file.php?26
Mutta meijänperän hinnoilla ei aina kehtaa alkaa ranteitaan öljyämään sillä täällä Oulussa nelipyttyseen vaihto+suod+ööli tosiaankin kustantaa sen 32€. Ja niistä vinkuintialaisista öljyistä en tiedä, mutta Ooppelin litkuja ne tuolla ainakin tyrkkää.
http://www.autohallinto.fi/file.php?26