Kadetin tikimittariston asennusta....

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
jas2
'Admiral'
'Admiral'

Kadetin tikimittariston asennusta....

Viesti Kirjoittaja jas2 »

Käykö mittaristo suoraan alkuperäisen paikalle liitinten puolesta, vai joutuuko tekemään johtotöitä?
Olen ymmärtänyt että moottorin päähän tarvitaan jonkunlainen nopeusmittarin anturi, meneekö se c18nz moottoriin?

Onko jotain muuta huomioon otettavaa tuossa hommassa?
Paljonko maksaa uusi nopeusmittrin anturi, kun ne ovat ilmeisesti aika herkkiä osia?

Ja auto oli kadett frisco 1.8i vm-91, jossa on kierrosmittarillinen mittaristo...
Mitä isompi vika, sitä suurempi leka
Vinski
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Vinski »

http://members.fortunecity.com/halfms/lcd.htm Tuossa on hyvät ohjeet mutta vaan saksaksi.
Ja liittimet täytyy olla digimittarin omat. Nopeusanturi sopii suoraan vaihdelaatikkoon vaijerin tilalle.
Ja search- nappulan takaa lisää tietoa.
Mitäs me pienistä, kun ei pienetkään meistä
Julazz
'Kapitän'
'Kapitän'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Julazz »

Muylla on D- kadetissa gsi digimittaristo mut en ole itse asentanut, mut ne suomenkieliset ohjeet kyllä pyöri ainakin täs hiljan vielä jossain siä autossa. ei tarvi varsinaiseen mitteriin vaihtaa kaverin kertoman mukaan mitään. ainut oli et kiekko mittarille oli vedettävä johto puolalta. johdot joutuu varmaankin liittään uusiks (ainakin mulla) mut se on helppo homma jos on alkuperäiset johdotukset..
Vastaa Viestiin