ovipahvi

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
kivar
'Kadett'
'Kadett'

ovipahvi

Viesti Kirjoittaja kivar »

kuinka irottetaan astra G 2 ovi etu ja takan ovipahvi???? yritän vaihta kajuttimet!!! jos joku tiedä joku hyvä linki tai jotain......kiitos.....
pSHeppu
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja pSHeppu »

Oven alareunassa 3ruuvia. Kahvan takana 3-4 ruuvia. Ota kahva irti. Varovasti jostain kulmasta. Ja loput ovat muovisia klipsejä. Viesti on vähän sekava, mutta toivottavasti auttoi. Takapahvit pelkkiä klipsejä muistaakseni, itse en ole saanut kokonaa auki, mutta puoliksi ja sain vaihdettua kaiuttimet.
kivar
'Kadett'
'Kadett'

ei se lähte..siin on pakko olla muut ruuvit...sain se alaosa pois mut kun mul ei o kahva..mul on sähko ikkunat....mä en tiedä missä niit mut ruuvit on...apua
Jope
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja Jope »

Jos siinä on peilien / ikkunoiden säätönamiskat ovissa, niin niiden namiskojen alla saattaa olla ruuvit.
pSHeppu
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja pSHeppu »

En tarkota ikkuna veiviä. Vaan siitä mistä kiskaset oven kiinni, kun istut autossa. Sen muovisen missä sinulla on ikkuna napit. Varovasti esim aika pienellä talttapää ruuvimeisselillä väänät muovin irti. Näät kyllä mistä pitää vääntää. Kahvan alta paljastuu 3-4 ruuviin. Sitten otat viellä peilikulmassa olevan muovin kanssa pois missä on luultavasti diskantti kiinni. Kun olet ne saanut pois pahvi on enää ikkuna tiivisteessä kiinni. Tiiviste on kiinni rautasilla klipseillä. Toivottavasti nämä auttoi!
kivar
'Kadett'
'Kadett'

kiitos paljon heppu....mä sain se hem**** ovipahvi pois ja nyt uudet kaiuttimet on paikkalla..... :D
Vastaa Viestiin