Vetokoukun sähkösarja Astra farkkuun vm. 2003
Vetokoukun sähkösarja Astra farkkuun vm. 2003
Hankin vetokoukun ja mallikohtaisen sähkösarjan Opel Astra farmariin vm. 2003. Koukku asentui mukavasti ja sähkösarjakin on muuten paikoillaan, mutten löydä sähkösarjalle pistoketta asennusohjeen mukaisesta paikasta, vasemman takalampun luota. Siellä on vain piuha ja liitin vilkulle. Kopeloin kotelon sisältä kainaloa myöten, mutten löytänyt irtopäätä johon sähkösarjan voisi kiinnittää.
Onko joku asentanut itse kyseiseen Astran farmarimalliin (ilmeisesti vm. 1999-2003) vetokoukkua sähkösarjalla ja löysitkö pistokkeen sähkösarjalle vasemman takavalon tuntumasta tai jostain muualta?
t. Timi
Onko joku asentanut itse kyseiseen Astran farmarimalliin (ilmeisesti vm. 1999-2003) vetokoukkua sähkösarjalla ja löysitkö pistokkeen sähkösarjalle vasemman takavalon tuntumasta tai jostain muualta?
t. Timi
Otin listan pois, mutta sieltä ei paljastunut muuta kuin peltiä. Ainoat reiät pellissä oli ruuvien kiinnityskohdat ja takaluukun lukituksen tappi. Eli ei taida löytyä sieltä.
Mulla on sähkösarjan asennuksen ohjeet myös Vectraan ja Omegaan joista se löytyy (ohjeen mukaan) suunnilleen mainitsemastasi paikasta. Myös Astran sedanissa ja hatchbackissa paikka on ohjeen mukaan mainitsemassasi paikassa, muttei farkussa.
Kiitos silti ripeästä vastauksesta/ehdotuksesta. Lisää otetaan vastaan.
t. Timi
Mulla on sähkösarjan asennuksen ohjeet myös Vectraan ja Omegaan joista se löytyy (ohjeen mukaan) suunnilleen mainitsemastasi paikasta. Myös Astran sedanissa ja hatchbackissa paikka on ohjeen mukaan mainitsemassasi paikassa, muttei farkussa.
Kiitos silti ripeästä vastauksesta/ehdotuksesta. Lisää otetaan vastaan.
t. Timi
Itsellä oli aikonaan vectra B -96 ja siinä peräkoukun autokohtanen johtosarja tuli takavalolle menevän johto sarjan väliin! Eli taka valosta johtosarja irti ja peräkoukun johto sarja väliin ja takas kiinni mut en tiedä miten se astrassa?? Itselläkin on tällä hetkellä -00 farkku astra ja pitäs kans hommata koukku siihen![/img]
Opel Vectra C GTS