Joo ruiskulle olisi käyttöä. Eli sellanen mihin saa kohtuullisesti osia ja hintaa voisi olla tosiaan toi +/- 100€. Jos joku tietäs, kun katellu jo netistä jonku aikaan eikä taho löytyä...
Yhes vaihees biltemas ainakin oli. Eikä maksanut kuin jotain 40 +-10.
Itse ainakin aion sieltä ostaa, pitänyt jo jonkun aikaa.
Olen ymmärtänyt että ei paljoa ole eroja noissa, normaali käyttäjän tasolla. ( ja että bilteman ruisku toimis ihan hyvin )
Maalisäiliö on alapuolella.
Tällä hetkel on käytössä tollanen gern:in ruisku yläpuolisella säiliöllä. kohtuu hintanenhan toi on ku 25€ ja ihan hyvää jälkeä tulee. Mutta jos löytyisi jokin muu kuin bilteman vehje tohon satasen pintaan...
Käy kysymässä automaaleja myyvästä liikkeestä sitä ruiskua. Saattaisivathan nuo kalliimmat Bilteman ruiskutkin toimia, mutta itse en kyllä ostaisi varsinkaan, jos siinä ruiskun kyljessä sattuu lukemaan se Biltema . Oma ruiskuni maksoi toisen suutinsarjan kanssa (vakio 1,5mm, ylimääräinen 1,9mm) 570mk (yläsäiliö), merkkiä en nyt muista. Ostin automaaliliikkeestä ja olen ollut tyytyväinen.
Markus kirjoitti:Käy kysymässä automaaleja myyvästä liikkeestä sitä ruiskua. Saattaisivathan nuo kalliimmat Bilteman ruiskutkin toimia, mutta itse en kyllä ostaisi varsinkaan, jos siinä ruiskun kyljessä sattuu lukemaan se Biltema . Oma ruiskuni maksoi toisen suutinsarjan kanssa (vakio 1,5mm, ylimääräinen 1,9mm) 570mk (yläsäiliö), merkkiä en nyt muista. Ostin automaaliliikkeestä ja olen ollut tyytyväinen.
Joo tota biltemaa on tullu katottua. Et sattuis muistamaan mistä ostit ton ruiskusi?
Ei ikuna alakannuruiskua. Sinne kannuun jää aina ämpärillinen maalia. AD-varaosasta AsturoMec yläkannu ja pelaa. Sitten se runko pitää olla kiillotettu rautanen eikä mitään muovia.
-Jussi-
Oman ruiskuni ostin noin 3v sitten Hämeenlinnasta Häme-Väristä, joka tuo maahan myös PPG automaaleja. Nykyään tuo maalimyyntipiste on Hämeen Laatuvaraosan (AD) yhteydessä. Oma ruiskuni taisi myös olla AsturoMec.