A Vectran maalaus

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
-AM-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

A Vectran maalaus

Viesti Kirjoittaja -AM- »

Kysymykset koskevat A Vectran maalausta. Eli kaveri maalaa tuo auton yli ensikuun puolivälin jälkeen ja nyt pitäisi alkaa tekemään jotain valmisteluja itse.

Eli väri vaihtuu vähän tummemmaksi ja ajattelin itse maalata kaikki ovien sisäpuolet ja muut pellit jne. kun oven aukaisee ettei vanha maali paista. Myös kun konepellin aukaisee niin pitäisi maalata sieltä uudella värillä (ne laidat joissa etulokareiden mutterit + se etuosan pelti joka menee siinä valojen takana.

Onko kenelläkään kokemuksia tällaisista hommista? Mitä kannattaa huomioida? Onko muita paikkoja joita pitäisi maalata (jotka ei näy pääly puolelle)? Kaikki vinkit on enemmän kuin tervetulleita jälleen kerran.

Päällisiin pelteihin ei tarvitse siis alkaa tekemään mitään, ne hoidetaan sitten kun aletaan maalaamaan.

Toivottavasti oli tarpeeksi vaikeasti selitetty :D
TobyR
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja TobyR »

Joo tulihan talvella tehtyä moinen projekti eli ovet irti ja kaikki ovien sisältä pois ja maalaa ovien reunat. Oviaukot teipataan umpeen ja maalataan, takaluukun maalasin paikoillaan ja teippasin vain aukon umpeen ja muistaa sen, että takalasin ja luukun välinen pelti jää sedanissa näkyviin ulospäin.
-AM-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Miten toteutit tuon konehuoneen maalauksen?
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Mulla olisi sama proggis calibraan edessä kesällä.Auto on tosin vaihtanut väriä jo pari omistajaa sitten,mutta luukkujen ja ovien sisäpuolet on vedetty vaan jollain mattamustalla pohjamaalilla.

Itse aion nuo tehdä ihan Motipin käläkäläpurkeilla,sillä senverran pieniä pintoja,että menee niillä helpommin ja siistimmin.
Eipähän tartte alkaa puolta autoa teippaamaan...
-AM-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

TJT kirjoitti:Itse aion nuo tehdä ihan Motipin käläkäläpurkeilla,sillä senverran pieniä pintoja,että menee niillä helpommin ja siistimmin.
Eipähän tartte alkaa puolta autoa teippaamaan...
Itse ajattelin tehdä samalla lailla.
Vastaa Viestiin