Mites Vectra B1:n omistajat olette vetäneet korvaavan etuoven erillissarjan johdotukset?
Ajattelin ekaksi käyttää sitä liitintä jota pitkin kaikki sähköt sinne oveen menevät ja tulevat, mutta kun se on aivan täynnä laidasta laitaan; ei löydy siis kohtaa, johon voisi esim. porata reiän johdoille.
Jos pitää käyttää olevassaolevia johdotuksia, niin sitten pitäisi vähän tietää, miten ne hemmetin johdot menevät siellä ovessa ja haaroittuvatko ne ovessa(huono) vai oven ulkopuolella(hyvä).
Mikä mahtaa olla 6,5" ämyrin maksimi asennussyvyys ettei ota lasiin kiinni(kauluksia käytettäessä)?
Kertokaahan vähän kokemuksia te jotka olette b-vekkulin ämyreitä ruuvailleet.
Vectra B1 ovien kaiutinjohdotukset?
Vectra B1 ovien kaiutinjohdotukset?
Sitä se on...
Diskantille ja midille haarottuu johdot oven sisällä, tuskinpa tuota haaroitusta kannattaa mennä sorkkimaan / vetämään mankalta asti uusia johtoja ellei tarvetta ole. Diskantissa on jakosuodin totetutettu siinä kiinni olevalla komponentilla. Kannattaa varmaan (tai näin itse tein) vetää diskantin ja midin piuhat jakosuotimen inputtiin ja sieltä edelleen vetästä omat uudet piuhat diskanteille ja mideille....pääsee aika vähällä työllä.
Eikös ne ole yks ja samajohto mikä on vain haaroitettu kahdeksi eli diskantille ja midille. Toki ajaa samanasian mutta miks katkaista diskantin piuhaa turhaan. Yksinkertainen suodin(konkka) on laitettu diskantin taakse. Itse katkaisin midille tulevan johdon ja sen laitoin menemään uudella lisäpätkällä suotimen inputtiin ja sit omat uudet johdot diskantille ja midille suotimelta. Suotimen sijoitin ovipahvin alle.Kannattaa varmaan (tai näin itse tein) vetää diskantin ja midin piuhat jakosuotimen inputtiin ja sieltä edelleen vetästä omat uudet piuhat diskanteille ja mideille....pääsee aika vähällä työllä.
Ilmeisesti jokainen teistä vastanneista on laittanut erillissarjan diskantin sen alkuperäiselle paikalle? Mä olin vähän ajatellut sijoittaa ne mahdollisimman kauas eteen kuuntelupaikasta(kojetaulun nurkkiin) jotta stereokuva olisi mahdollisimman hyvä.
Siksi siitä haaroituksesta lähinnä kyselinkin...
Siksi siitä haaroituksesta lähinnä kyselinkin...
Sitä se on...