Ravistaa

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
Poski
'Kadett'
'Kadett'
Viesti:

Ravistaa

Viesti Kirjoittaja Poski »

Jep eli ongelma olisi seuraava:Liikkeelle lähdössä kytkin"ravistaa"mutta kun kierroksia on enempi se häviää.Voisiko vika olla että kytkin on keskitetty huonosti vai kardaanissa häikkää vai mikä...Auto 95 Omega 2.0
1,2, tai .....katolleen
jazari75
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jazari75 »

Ravistaako suoraan lähdettäessä, vai renkaat linkussa?
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta
Poski
'Kadett'
'Kadett'
Viesti:

joo molempia eli linkussa ja suoraan lähdössä tosin ei niin paljoa
1,2, tai .....katolleen
jazari75
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jazari75 »

linkussa lähtiessä vois ravistuksen aiheuttaa lukkoperä...(tuossakin sellainen taitaa olla)

mut toisaalta kyl kilometreistä riippuen se vois hyvinkin tulla myös kardaanin tukilaakerista.
melkein kannattas ajella montulle Omega, ja tarkistaa kardaanin tilanne.
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta
Poski
'Kadett'
'Kadett'
Viesti:

jazari75 kirjoitti:linkussa lähtiessä vois ravistuksen aiheuttaa lukkoperä...(tuossakin sellainen taitaa olla)

mut toisaalta kyl kilometreistä riippuen se vois hyvinkin tulla myös kardaanin tukilaakerista.
melkein kannattas ajella montulle Omega, ja tarkistaa kardaanin tilanne.
Pitää mennä tässä jokunen päivä monttuun ihmettelee.Tosin olen omistanut kyseisen pelin vasta kolme päivää joten tutkittavaa riittää...Kiitän

ps.omistanut oon kyllä myös turbo calibran 4*4:n mutta ahdas oli kuin piru itse.(6 henk.perhe)
1,2, tai .....katolleen
Vastaa Viestiin