subbarin asennuksesta...

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
jahas
'Admiral'
'Admiral'

subbarin asennuksesta...

Viesti Kirjoittaja jahas »

Vinkkejä piuhan vetämisille taakse ( b-vectra, -98 ) ? Jalkalistoja pitkin tod.näk. mutta mitä kannattaa ottaa huomioon / kokemuksia? Kiitän.
Elf
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Elf »

itse laitoin virtajohdon hansikaslokeron takana olevasta reiästä konetilaan ja virtajohto kynnysmuovien kannatus muoveja pitkin taaksen ja rca:at maton alta kynnystä pitkin..ei ole mitään häiriötä havaittavissa vaikka menikin melkein rintarinnan piuhat :) sai kätevästi pikku reiän poraamalla niihin tukimuoveihin..siitä sitten kätevästi piuhat lävitte..
VW Bora 1.6 16V -00
ekto
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ekto »

http://vectra.desteem.org/

Projektit -> Subfoower
jahas
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja jahas »

No olipas siinä mielenkiintoisen näköinen projekti, hyvä että olit ottanu eri vaiheista kuvia :-) Kyllä siinä vaan hommaa on jos tuolle tielle lähtee eli lähtee :-)
ekto
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

No jos ei oo yhtä kädetön ku minä, niin ei siinä mene ku yks päivä...
Ascona B 2.0
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Ascona B 2.0 »

En ole kyllä mikään hifisti, mutta että subi ilman koteloa?
Väitätkö ihan tosissaan että toi toistaa jotain ala bassoja? Ja kuulet niitä.
Kun ei ole kuin takarontti kotelona.
Anodi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Anodi »

Ootkos Ekto ollut tyytyväinen asennuspaikkaan?Soiko hyvin?Rämiseekö? Voisin asentaa astran hattuhyllylle subin mutta arveluttaa koko härpäkkeen heppoinen rakenne....
jariz
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jariz »

Jos laittaa hattuhyllyyn subin niin hyllyn tulisi olla tiivis ja tukeva. Parhaiten saa toimimaan varmaan sedaneissa missä on hieman tiiviimmät kontit ja metalliset hattuhyllyt.
Kai sen voi tollaseen 3/5 oviseenkin ihan onnistuneesti toteuttaa. Vahvistaa hattuhyllyä vaikka lasikuidulla ja yrittää tiivistää jollain.
ekto
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Oon kohtuullisen tyytyväinen, varsinkin kun miettii hinta/laatu suhdetta. Kyllä sitä huomaa selvän eron, kun vertaa orkkis ämyreihin. Räminä ei ole ongelma, ainakaan tolla mun elementillä, mutta ne muovit jonka varassa hylly on narisee kovissa hidaste töyssyissä. Paras ominaisuus on se, että konttiin mahtuu aika hyvin tavaraa, koska subi vie vain elementin verran tilaa.

Suljettu on silti varmastikin parempi vaihtoehto, mutta ei toikaan aivan huono ole...
Vastaa Viestiin