Omega B, kässärin säätö?
Omega B, kässärin säätö?
Joopa joo, eli kuinka tapahtuu? Onko kiristys siellä kahvan päässä vai rumpujen kupeessa vai kenties kummassakin? Pitäs kohtapuoliin viedä leimalle ja tuossa nyt ainakin on säätöä.
search ei auttanut...
search ei auttanut...
Vectra C 1.8 Comfort STW -04
-Ex. Omega B 2.5TD STW -95
-Ex. Vectra A 2.0 aut -90
-Ex. Ascona C 1.3s -85
-Ex. Ascona C 1.3s -85
- Lallevihtinen
- 'Diplomat'

- Viesti:
milläs sitä ratastaa oikein siitä pienestä reijästä pääsee kiertämään? tai siis onko kokemusta tarkalleen miten se tehdään?jamboy kirjoitti:Renkaat takaa irti. Sittten jarrulevyssä näkyvissä on 6 reikää, joista 5 ovat siis pultin reikiä. Siitä yhdestä, missä ei ole kierteitä, pääsee kierittämään sellaista ratasta, joka saa käsijarrukengät liikkumaan lähemmäs "rummun" sisäpintaa.
-
P. Lanttola
- 'Diplomat'

- Viesti:
Mutta jos ekaa kertaa tekee niin ottaisin kyllä jarrusatulan ja levyb ensin pois että pääsee näkemään sen systeemin millä se toimii. Ja että on molemmin puolin laitettu oikein päin se säätöpala sieltä.
Itse olen tehnyt niin että käsijarru pari naksahdusta päälle, sitten säätää kengät niin että levy menee juuri ja juuri vielä paikalleen ja sitten sen jälkeen vielä hienosäätö kun levyt on paikallaan.
Itse olen tehnyt niin että käsijarru pari naksahdusta päälle, sitten säätää kengät niin että levy menee juuri ja juuri vielä paikalleen ja sitten sen jälkeen vielä hienosäätö kun levyt on paikallaan.
Miten jarrusatulan saa taitettua sivulle niin et levy/rumpu pääsee irtoamaan?
-Ex. Ascona C 1.3s -85
-Ex. Ascona C 1.3s -85
-
P. Lanttola
- 'Diplomat'

- Viesti:
noniin...piti tossa aloittaa ko. säätöoperaatio, muttamutta, kävikin ilmi, että ilmeisesti oikean puolen vaijeri on poikki.
Miten siis vaijerin vaihto tapahtuu? Renkaan päässä ei liene epäselvyyksiä, mutta mites se kahvan pää? Pitääkö keskikonsoli purkaa atomeiks, että pääsee vaijeriin käsiks?
Miten siis vaijerin vaihto tapahtuu? Renkaan päässä ei liene epäselvyyksiä, mutta mites se kahvan pää? Pitääkö keskikonsoli purkaa atomeiks, että pääsee vaijeriin käsiks?
-Ex. Ascona C 1.3s -85
-Ex. Ascona C 1.3s -85