Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Ihan sai aamulla ihmetellä, mikä ero oli vanhaan. Ennen käynnistyksessä oleva parin sekunnin naputus loisti poissaolollaan. Myös tuntui aivan kuin kierrosherkkyys olis hiukkasen parantunut. Ainakin entinen kylmänä ajettaessa tuntunut hienoinen nykiminen kiihdyttäessä, oli nyt poissa.
Kaupanpäälle sai vielä "hienon" eXtreme tuning T-paidan kokoa XL
Ihan sai aamulla ihmetellä, mikä ero oli vanhaan. Ennen käynnistyksessä oleva parin sekunnin naputus loisti poissaolollaan. Myös tuntui aivan kuin kierrosherkkyys olis hiukkasen parantunut. Ainakin entinen kylmänä ajettaessa tuntunut hienoinen nykiminen kiihdyttäessä, oli nyt poissa.
Kaupanpäälle sai vielä "hienon" eXtreme tuning T-paidan kokoa XL
mobilin öljy vaahtoaa ooppelin koneessa. ylihintaista paistinrasvaa.
olen käyttänyt valvoline 5w-40 yli 300tkm samassa autossa. öljynvaihtoväli 6000-7000 km eikä vielä ole tarvinnut välillä lisätä. vanhemmissa menopeleissä, valvoline racing 20w-50, tosin vain kesäkäytössä
tb:n öljyt haisee jotenkin kummalliselle mutta ilmeisesti ok, ainakin halpaa
shell:in öljyt ylihintaisia ja yliarvostettuja, joskin ihan asiansa ajavia.
kaikki muut merkit onkin sitten enempi tai vähempi paistinrasvaa, tarkoitettu kertakäyttö autoihin
pekkisp kirjoitti:Esson Ultron kieselivehkeessä. Mitäs muut suosittelee kaasuöljyvehkeeseen?
mikä sen öljyn viskositetti on??Onko millainen kulutus ollut omassasi?Itse olen vaihtanut 15tkm välein ja tuohon väliin olen joutunut lisäämään öljyä n.1l.Olen käyttänyt mobilin 10w40.Onko se huonoa öljyä?Mikä olisi paras vaihto ehto 2,0 DTi vectran myllylle?
Plaah, pitäs minunkin vaihtaa öljyt. Shell helix ultraa 5w-40 ostin, vajaa 23e/4litraa. Kai nuo ihan laatu tavaraa on, nykyisistä liemistä ei tietoa mitä merkkiä. Mobil 0w-40 pyörinyt toisessa ecotecissä, vähän tahtoo syödä tuota.