Puskurin pursottajat hoi!
-
Vectra A MV6
- 'Admiral'

GT vectraa tein, mul ei oo puskuris mitää alkuperäsii kiinnikkeitä jäljellä vaan kuidutusvaihees puskurin sisään kiinnitettyjä ns."täkkipultteja" joilla toi rauta kiinni,on hiukka kestävämmät kun ne alkuperäset muoviklipsut.Sivusta samal taval kiinni, joutu tekee holkit sin korissa olevan kiinnitysrauda ja puskurin välii.Ei se noin järeetä kiinnitystä tarvi, oma puskuri on eri asia kun on liitetty korii saumattomasti.Jos en iha vääri muist ni se levy makso jotai 7 euroo.Pinohiiri kirjoitti:Jaahan kiitos tästä ohjeistuksesta.![]()
Tota sopivuus hommaa olin kans miettiny että jos vetäs jonku tuki kepin puskurin päistä.
Teitkö muuten ton puskurin gt veccuun???
aattelin kun jos ottaa siitä puskurin päältä muotin niin saako sitä enää kiinni vai kannattaako säilyttää pala sitä alkuperästä puskuri kiinnitys kohtia varten?vai millai se etu puskuri on muuten kiinni siitä edestä??
nii ja mitä se urski levy makso niin tietää uskaltaako sinne k-rautaan mennä?![]()
Ps. taisit muuten viedä mun takapuskurista sen kiinnitys raudan.
Oli nii houna myyjä et myy jo valmiik myytyi osia
Joo unohdin että olit sitä saumattomasti laittaas.vectra a 2.5 v6 kirjoitti:GT vectraa tein, mul ei oo puskuris mitää alkuperäsii kiinnikkeitä jäljellä vaan kuidutusvaihees puskurin sisään kiinnitettyjä ns."täkkipultteja" joilla toi rauta kiinni,on hiukka kestävämmät kun ne alkuperäset muoviklipsut.Sivusta samal taval kiinni, joutu tekee holkit sin korissa olevan kiinnitysrauda ja puskurin välii.Ei se noin järeetä kiinnitystä tarvi, oma puskuri on eri asia kun on liitetty korii saumattomasti.Jos en iha vääri muist ni se levy makso jotai 7 euroo.Pinohiiri kirjoitti:Jaahan kiitos tästä ohjeistuksesta.![]()
Tota sopivuus hommaa olin kans miettiny että jos vetäs jonku tuki kepin puskurin päistä.
Teitkö muuten ton puskurin gt veccuun???
aattelin kun jos ottaa siitä puskurin päältä muotin niin saako sitä enää kiinni vai kannattaako säilyttää pala sitä alkuperästä puskuri kiinnitys kohtia varten?vai millai se etu puskuri on muuten kiinni siitä edestä??
nii ja mitä se urski levy makso niin tietää uskaltaako sinne k-rautaan mennä?![]()
Ps. taisit muuten viedä mun takapuskurista sen kiinnitys raudan.
Oli nii houna myyjä et myy jo valmiik myytyi osia, etkä olis halunnu edes sitä rautaa,jos sitä voi enää raudaks sanoo, o meinaa yhtä kuppane kun se auto mist se on.
Joo vähän oli houna myyjä
Koskas sen GT:n pitäs valmistuu???