moikka
tuo pakokaasun kierrätys ventiili pitää tyhjäkäynillä aika kovaa ääntä
itse tiedän että noita on tukittu mutta kertokaa mielipiteenne??
opel vectra 2.6 v6 01 pakokaasun kierräys venttiili
Mun Vectrasta kuuluu sellainen tikittävä ääni apukuskin puolelta, läheltä tulipeltiä, mahtaisiko olla sama tekninen ihmevempula...??
Mulle väitti myyjäliike äänen tulevan jostain 'bensahuurujen' takaisinkierrätyssysteemistä....
Ja että seon ominaisuus, ääni on kuulemma merkki sen oikeasta toiminnasta.
Tikitys alkaa kuulua kun auto käy hetken tyhjäkäyntiä, eikä sitä voi olla kuulematta jos vieressä seisoo.
Mikälaista kilkettä/narsketta tuo pakokaasun kierrätysventtiili pitää ?
Mulle väitti myyjäliike äänen tulevan jostain 'bensahuurujen' takaisinkierrätyssysteemistä....
Ja että seon ominaisuus, ääni on kuulemma merkki sen oikeasta toiminnasta.
Tikitys alkaa kuulua kun auto käy hetken tyhjäkäyntiä, eikä sitä voi olla kuulematta jos vieressä seisoo.
Mikälaista kilkettä/narsketta tuo pakokaasun kierrätysventtiili pitää ?
ex.
Vectra 2.6 V6 Sport Voyage, ex.
Vectra 2.0 16V Sport
Stand up, look up, realize, fade away... 
Vectra 2.6 V6 Sport Voyage, ex.
Vectra 2.0 16V Sport 
Jos en ihan väärin muista, niin EGR ei pidä minkäänlaista ääntä. Onkohan nyt kyse ihan samasta mokkulasta?
Ainakin jos se toimii, niin sen tukkimisella ei saavuta mitään hyötyä. Tai no ehkä imupuoli pysyy vähän puhtaampana. Olen sen venttiilin 'lätkännyt', mutta poistin tukkeen ja suht vähän oli kertynyt karstaa.
Ainakin jos se toimii, niin sen tukkimisella ei saavuta mitään hyötyä. Tai no ehkä imupuoli pysyy vähän puhtaampana. Olen sen venttiilin 'lätkännyt', mutta poistin tukkeen ja suht vähän oli kertynyt karstaa.
Ex. Vectra V6
Omega V6
Omega V6