Kadettiin olisi vanteet hakusassa, autoa on laskettu n. 50mm, kaarien kanttaukset takaa poistettu ja ei aikomusta tehdä pyöreitä kaaria. ET pitänee olla lähelle 40, 16*7, hyviä ehdotuksia kuunnellaan?
ite olen kiinnostunut erityisesti MB Italyn 014 mallista, et olisi 40, 16*7, vielä hieman epävarmaa että saako 4*100 jaolla. http://www.kraatz.fi/vanteet/pics/6.htm
muita joita olen katsellut mutta en ole kysellyt sen kummemmin vielä ja ei tietoa sopivuuksista:
tsw:llä olisi catalynua malli uutena, suomesta ei saa vaan 16*7, kyselin niin tilaamalla armeriiiiikasta saisi, hinta 900€. täytyypi jatkaa etsimistä, tuo ET on yksi ehto... tosin jos iskarin tukeen kiinni ottaa niin täytyy sorvata sopíva levikepala, mutta se on sen ajan murhe sitte
whathifi kirjoitti:tsw:llä olisi catalynua malli uutena, suomesta ei saa vaan 16*7, kyselin niin tilaamalla armeriiiiikasta saisi, hinta 900€. täytyypi jatkaa etsimistä, tuo ET on yksi ehto... tosin jos iskarin tukeen kiinni ottaa niin täytyy sorvata sopíva levikepala, mutta se on sen ajan murhe sitte
Aika kova hinta,kun itse maksoin ko. vanteista 7*17 koossa 504€/sarja...
tsw:llä olisi catalynua malli uutena, suomesta ei saa vaan 16*7, kyselin niin tilaamalla armeriiiiikasta saisi, hinta 900€. täytyypi jatkaa etsimistä, tuo ET on yksi ehto... tosin jos iskarin tukeen kiinni ottaa niin täytyy sorvata sopíva levikepala, mutta se on sen ajan murhe sitte
Ei se sinne sisäpuolelle ole kyllä heti ottamassa kiinni..