Ei ollut välyyksiä, ja se on mun mielestä melko kovaa meteliä.
Ei sinne jää kyllä paljoo vaihto ehtoja ku uusia osia on alatukivarret, pallonivelet ja vetonivel.
Mulla kuuluu ja takaanta kurvissa vasemmalle käännyttäessä ns.ulvova ääni, mut pitää olla tietty tie ja tarpeeksi vauhtia et se ulina kuuluu selkeästi.
No kävin sitte katsastuksessa ja tuomio oli tyly, molemmat takapyörän laakerit vaihdettava.
Se voi olla että laakeri on ehjä metta kaikki liukuvoiteet on lähtenyt sieltä johonkin... Ja ilman sitä se laakeri ei kauaa kestä et kannattaa vaihtaa... isillä sattu vaa joku aika tapaperin käymää näin
Oliko mitenkä vaikea homma? paljon meni aikaa?, mulla on vielä se edessä päin molemmille puolille kunhan nyt saan ton öljypohjan tiivisteen eka vaihdettua onnistuneesti ja samalla vaihdan etuputken kun sitä on hitsailtu liikaa jo ettei siitä saanu tiivistä mitenkään..
Olihan toi homma piti ihan ottaa töihin mukaan et sai lämmitettyä kunnolla, mutta sittten kun vanhan sai pois ni ei siinä sitten enään mitään.
Pärssi siin on hyvä olla.
edit: en tiä mimmonen toi takalaakeri hommana sit on
no ite vaihoin kanssa tossa lauantaina etupyörän laakerin ja kyllä se onnistu ihan hyvin ilman prässiäkin. Vanhan koputtelin ihan vaan moskalla irti, lähti suht kivuttomasti, ei tarttennu edes käyttää voimaa. Sitten otin vanhasta sisukset pois että sain siitä sopivan holkin kun uutta laitoin sisälle kierretangon kanssa. Uus laakeri oli pakastimessa par tuntii, kaipa tuostakin jotain hyötyä oli...
Noh! eipä kumminkaan ollut meikäläisellä laakeri äänen lähteenä vaikka huomattavasti väljempi vanha olikin kuin uusi. Jos seuraavaksi vaihtais vetarin
Edit: vai pitäsköhän käyttää jossain pajalla diagnoosissa ekaks?