Olisiko vinkkejä mustasta värivahasta, saisi Vectrasta naarmuja pois, ei siis muovipintaan,
vaan auton peltipinnalle tulevasta vahasta.
Auton väri on helmiäismusta.
Onko jollain kokemusta vahan merkistä/nimestä
-(z)-
Kokeile mielummin vaikka jotain hiomavahaa ja sen perään glymin puna ja kulta.Pidempiaikainen hyöty ainakin vaikka vähän tulee maksamaankin.
Tai vie myllytettäväksi.
Tuossa viikonverran takaperin löysin varastosta pullon King brilliant värivahaa,elikkä varmaan halvinta mahollista tököttiä mitä vaan voi löytää.
Kokeeksi lääpin calibran sillä läpi ja täytyy sanoa,että tuli perkuleen hyvää jälkeä.
Kiillottaminen vaatii enempi töitä kuin tavallinen vaha,sillä muuten jää vähän peilaamaan hölmösti.
kyllä se ainakin muutaman pesun on jo kestänyt hyvin ja hylkii vettäkin paremmin,kuin muut tähän asti käyttämäni vahat.
Voishan tuosta kestävämmänkin saada,kun laittaisi perään jotain "normivahaa".
Mistäs löytyis pk-seudulta joku järkevä paikka missä sais auton myllytettyä? Mitä mahtaa kustantaa? Netistä olen yrittänyt jotain firmoja ettiä mutta ei ole löytynyt mitään järkevää..
Eli jos kokemuksia jostain firmoista on niin saa kertoa..
djtonzah kirjoitti:Mistäs löytyis pk-seudulta joku järkevä paikka missä sais auton myllytettyä? Mitä mahtaa kustantaa? Netistä olen yrittänyt jotain firmoja ettiä mutta ei ole löytynyt mitään järkevää..
Eli jos kokemuksia jostain firmoista on niin saa kertoa..
Kyseleppä Huolto-rep nimisestä firmasta.
Sijaitsee lauttasaaressa.
Ensi viikolla ole viemässä autoa tällaiseen firmaan kun http://www.autojalostus.fi/. Kokemusta ei ole, mutta näillä sivuilla joku on tätä paikkaa "mainostanut". Olen viemässä Veccua Brilliant-käsittelyyn ja ainakin se on halvin, mitä löysin tästä pk-seudulta.
Nämä värivahat testattiin jokin aika jossain autolehdessä, en vaan nyt muista missä?
Täytyy yrittää etsiä kyseinen lehti ja ilmoitella niiden tuloksista.
Kokeilin joskus tuota mustaa värivahaa ja oli yhtä tyhjän kanssa.
Nyt on tullut kyseltyä myllytyksen hintoja. Kolmesta paikasta olen saanut vastauksen ja hinta olisi n. 100-150€. Onko kallista vai saako jostain kyseistä palvelua vielä halvemmalla?
Pinohiiri kirjoitti:Ite laiton turtle waxin värivahaa ja oon tosi tyytyväinen kaikki pikku naarmut katos ja sillä puikolla sai hyvin kiven iskuja piiloon.
Joo mulla on kanssa kilpikonnan mustaa värivahaa ihan hyvää jälkeä mielestäni tulee.