Vectra projekti osa II MYYTY!
alkoko jännittään?Pinohiiri kirjoitti:jep oon sitä tässä 2000km jo jahkaillut. huomenna käyn varailees aikaa.veccuman83 kirjoitti:äkkiä hihnan vaihtoon.Pinohiiri kirjoitti:Tapahtuko koneelle mitän kun hihna napsahti poikki???
Aattelin vaan että omalla hihnalla ajettu kohta 100 000km.
[OT..tuosta hihnasta..sai hyvät naurut koulussa kun opettaja oli vähän aikaa sitten audiinsa vaihdattanut uuden hihnan ja pihi kun on niin oli jättäny kiristäjän vaihtamatta..tulipa kalliiks sitten kun jäi vaihtamatta..nätisti oli menny 12 venttiiliä solmuun
Astra G 1.6
Astra H 1.7
Astra H 1.7
-
veccuman83
- 'Senator'

-
veccuman83
- 'Senator'

Meinasitteks ottaa ovet pois?
noille kannattais tehä jotai tuol oven välis.
http://fotokellari.fujikuvat.fi/album/s ... id=1940392
Nyt alkaa kyllä pelottaa kun tommosia kauhutarinoita kerrot.unique kirjoitti:alkoko jännittään?Pinohiiri kirjoitti:jep oon sitä tässä 2000km jo jahkaillut. huomenna käyn varailees aikaa.veccuman83 kirjoitti:äkkiä hihnan vaihtoon.Pinohiiri kirjoitti:Tapahtuko koneelle mitän kun hihna napsahti poikki???
[OT..tuosta hihnasta..sai hyvät naurut koulussa kun opettaja oli vähän aikaa sitten audiinsa vaihdattanut uuden hihnan ja pihi kun on niin oli jättäny kiristäjän vaihtamatta..tulipa kalliiks sitten kun jäi vaihtamatta..nätisti oli menny 12 venttiiliä solmuunpositiivisena kaverina totes vaan et jäipähän onneks viel 8 suoraks
]
Tai aivan normaalia tuo venttiilien meno on mutta jos napsahtaa täytyy toivoo että mullakin jää 8 suoraks
Pinohiiri kirjoitti:Nyt alkaa kyllä pelottaa kun tommosia kauhutarinoita kerrot.unique kirjoitti:alkoko jännittään?Pinohiiri kirjoitti:jep oon sitä tässä 2000km jo jahkaillut. huomenna käyn varailees aikaa.veccuman83 kirjoitti:äkkiä hihnan vaihtoon.Pinohiiri kirjoitti:Tapahtuko koneelle mitän kun hihna napsahti poikki???
[OT..tuosta hihnasta..sai hyvät naurut koulussa kun opettaja oli vähän aikaa sitten audiinsa vaihdattanut uuden hihnan ja pihi kun on niin oli jättäny kiristäjän vaihtamatta..tulipa kalliiks sitten kun jäi vaihtamatta..nätisti oli menny 12 venttiiliä solmuunpositiivisena kaverina totes vaan et jäipähän onneks viel 8 suoraks
]
![]()
Tai aivan normaalia tuo venttiilien meno on mutta jos napsahtaa täytyy toivoo että mullakin jää 8 suoraks
C20NE koneessa ei männät yltä lyömään venttiileihin elikkä jos hihna katkee niin ei muuta kun uusi tilalle ja menoksi
Ovet on jo vaihdettu.Tuossa kuvassa näyttää että ovessa on ruostetta, mutta se on hiekkaa jota on roiskunut renkaista kun sisälokarit eivät ole paikallaan. Sisälokarit tulee kyllä paikalleen kun ensin saa muokattua niitä hieman.veccuman83 kirjoitti:Meinasitteks ottaa ovet pois?
"Olin tulossa tuolta ja menossa tuonne..."
-
veccuman83
- 'Senator'

Joo kun näin äkikseltään tuota kuvaa katsoo niin kieltämättä se näyttää siltä itseltään..veccuman83 kirjoitti:no hyvä et on vaan hiekkaa.
kaukaa otetust kuvast ei oikee nähny et se on vaan hiekkaa...![]()
![]()
![]()
"Olin tulossa tuolta ja menossa tuonne..."