kadetin pyöreistä takakaarista vielä

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
JOONA1503
'Kapitän'
'Kapitän'

kadetin pyöreistä takakaarista vielä

Viesti Kirjoittaja JOONA1503 »

en saa sinne sopimaan oikeen mitään takakaaria niin kertokaa nyt te viisaammat et mitkä menis helpoiten??!!ja älkääkö ehdottako kadetin etukaaria ku ne ei oo "pyöreät"jos on projektikuvia kyseisten kaarien vaihdosta niin tänne.kiitos

joona1503@netti.fi
maria_a
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja maria_a »

Herää kysymys että miksi ei etukaaret kävisi taaksekin? Silloinhan tulisi samanlaiset kaaret eteen ja taakse. Makuasia mutta omasta mielestä todella typerän näköinen jos takana on aivan pyöreät kaaret ja edessä kaarevat...
"Olin tulossa tuolta ja menossa tuonne..."
ast
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja ast »

Ootko kokeillu 2d c-asconan takakaarta? Sisäkehän (lokarin) kanssa saa sitten jokatapauksessa hiukan harrastaa, ellei tunge jotain liimaa sinne vaan reilusti.
Ps. mulla on jääny kuleksimaan semmonen c-ascon kaari, uus kuskin puoleinen, 15e hintaa :roll:

edit: maria; harvemmin linjaltakaan tulleissa autoissa on täsmälleen samanlaiset kaaret edessä ja takana. Ja edelleen, eiköhän jokainen taas tee niinkuin ite haluu.
maria_a
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja maria_a »

edit: maria; harvemmin linjaltakaan tulleissa autoissa on täsmälleen samanlaiset kaaret edessä ja takana. Ja edelleen, eiköhän jokainen taas tee niinkuin ite haluu.[/quote]

Kuten taisin mainita niin makuasia. :roll: Tehköön kukin miten itse haluaa.Heitin vain oman kantani asiasta.
"Olin tulossa tuolta ja menossa tuonne..."
timppa1
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja timppa1 »

Mun mielestä tos linkin kuvas on ehdottomasti hienoimmat pyöreet kaaret mitä kadettiin on laitettu. http://www.nettiauto.com/viewVehicle.ph ... earch=Etsi
sori tuli vähä pitkä linkki ku ei jaksa panostaa.
Vastaa Viestiin